Hoi mensen,
Mijn ax 1.4 GT carb stinkt enorm.
Eerst rookte hij ook nog eens heel veel, maar na het aansluiten van een luchtslangetje rookt hij minder.
Maar hij blijft enorm stinken, en dan niet naar uitlaatgassen, maar enorm zuur, Net kots zegmaar echt vies. Ik heb geen id hoe het komt, ook niet hoe het binnen in mijn auto komt, via de achterklep???
De klepseals zijn wel beetje rot, maar dat resulteerd alleen in beetje olieverbruik en misschien iets meer rook. Maar niet zo'n enorme stank d8 ik toch.
Wie weet wat? Ik heb net nieuwe bougies erin, dus is ook geen slechte ontsteking....
misschien te arm afgesteld, of te rijk of weet ik veel wat?
Enorme STANK 1.4 GT Carb
Moderators: denny, vtspower, webmasters
dave,
je kachelradiateur is toch lek?
tada! gevonden..
verder;
olie lekkage, stinkt naar verbrande olie (open luchtfilter ruik je dat ook wel eens)
te rijk ruik je echt benzine
te arm ruik je wel maar is niet te beschrijven
koelwater lekkage stinkt beetje naar oude sokken
lekke kachelradiateur stinkt naar oude tennissokken die al jaren niet gewassen zijn.
ongeveer dan
marc
je kachelradiateur is toch lek?
tada! gevonden..
verder;
olie lekkage, stinkt naar verbrande olie (open luchtfilter ruik je dat ook wel eens)
te rijk ruik je echt benzine
te arm ruik je wel maar is niet te beschrijven
koelwater lekkage stinkt beetje naar oude sokken
lekke kachelradiateur stinkt naar oude tennissokken die al jaren niet gewassen zijn.
ongeveer dan
marc
-
- Moeder Overste
dvdoornik wrote:als motor draait, vooral als je veel gas geeft, heb ook het id dat uitlaatgassen via achterklep weer naar binnen komen...
Heb je al de kofferbak op eventuele gaten gecontoleerd???
Wat ook kan is dat onder de achterbank zitting een van de grote zwarte doppen niet goed zit of mist, dan komen ook uitlaat gassen naar binnen.