Gespot in Nieuwerkerk aan den IJssel een zilver grijze Mazdarati met AXClub sticker en een vriendelijk zwaaiende bestuurder.
Iemand enig idee wie dit mag zijn?????????????????
Groetjes, Henk
PS
Michel (MBa@NL) zat naast me en had ook geen idee.
Mazdarati
Moderator: webmasters
-
- Drempelkiller
Mazdarati
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX super weirdo
hehe,.... sinds wanneer kijken jullie naar mazdaratti's
It was I
Mijn view.........
Ik kom bij de rontonde,..... ik d8,...soow,...daar kom een leuk AXje aanrijden.......ff snel graven in mijn geheugen of ik die eerder in nieuwerkerk heb gezien..... en toen viel er een kwartje..... die wielen lieten mij ff denken..
Staan erg goed !....... ik heb ook nog zo'n setje in de verkoop voor de rode
Bij het reigerhof (c1000 zijde) staat er ook altijd 1 geparkeerd.....ik denk iedere keer dat dat Mich. is...... maar hij is al een stuk sportiever aan het worden

It was I

Mijn view.........
Ik kom bij de rontonde,..... ik d8,...soow,...daar kom een leuk AXje aanrijden.......ff snel graven in mijn geheugen of ik die eerder in nieuwerkerk heb gezien..... en toen viel er een kwartje..... die wielen lieten mij ff denken..
Staan erg goed !....... ik heb ook nog zo'n setje in de verkoop voor de rode

Bij het reigerhof (c1000 zijde) staat er ook altijd 1 geparkeerd.....ik denk iedere keer dat dat Mich. is...... maar hij is al een stuk sportiever aan het worden

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Donderdag zag ik opeens een AX parkeerplaatsmeeting bij het Reigerhof.
Ik zag 2 AXjes,..... een Rode en een witte strak (beide met witte spoiler en verdacht lijken op Batsmobielen) naast elkaar staan,.....(tot op de mm nauwkeurig)
Beide kofferkleppies stonden open, alsof een Icefreak zijn gear aan het showen was.
Een zeer lichblonde dame ontbrak niet aan het plaatje......
zij sloot het spectakel af door met de witte Batsmobiel ladystyle (licht schokkend) weg te rijden, waarbij het rode rakkertje alleen achter bleef....
Hebben ik en Ozzy miss. Bats gespot ?
Ik zag 2 AXjes,..... een Rode en een witte strak (beide met witte spoiler en verdacht lijken op Batsmobielen) naast elkaar staan,.....(tot op de mm nauwkeurig)
Beide kofferkleppies stonden open, alsof een Icefreak zijn gear aan het showen was.
zij sloot het spectakel af door met de witte Batsmobiel ladystyle (licht schokkend) weg te rijden, waarbij het rode rakkertje alleen achter bleef....

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- Archivaris
haha, gooed gezienRock's wrote:Donderdag zag ik opeens een AX parkeerplaatsmeeting bij het Reigerhof.
![]()

de rode dacht daarzo "ik heb er vandaag geen zin meer in" dus heeft me moeder mijn AX gehaald en boodschappen overgeladen en de rode achtergelaten, lader op de dag dact de rode "ik heb zin om toch maar thuis te staan" dus is ie weer thuis gekomen.
en dat schokkerig wegrijden is omdat me moeder de koppeling van die rode gewend is en die van mij is stukken feller

Groetjes,
Michel