We hebben vandaag de velgen opgehaald ( wel een eind voor moeten rijden maar dan heb je ook wel wat ), ze zijn echt mooi hopelijk zitten ze er volgend weekend op en kan ik foto's maken als ze onder mijn ax-je liggen . nu maar even foto'tjes in de doos .
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
alles is helemaal compleet , moet alleen nog slotbouten halen die zaten er natuurlijk niet bij . en de banden natuurlijk ben benieuwd wat ik voor de banden kwijt ben .
R.I.P
ik weet niet eens welke bandenmaat ik nodig heb hihihi de velg maat is 5.5x13 maar wat is dan de bandenmaat . misschien een rare vraag maar ben en blijf een vrouw staat ook niet in de velg . bij kwikfit via een offerte kunnen/willen ze het niet vertellen . wat raden jullie mij aan ? of zal piet dat wel weten ?
R.I.P
kan ik de stickers bij je op komen halen dan ik zwaai wel terug hoor . als je geluk hebt toeter ik er ook nog bij Oss is maar klein he dus de kans is groot .
heb er wel even op moeten wachten maar dan heb ik ook wel wat . wel even wennen dat het stuur niet meer zo trilt hahaha . ga gelijk weer iets te hard op de snelweg
R.I.P
kan ik de stickers bij je op komen halen dan ik zwaai wel terug hoor . als je geluk hebt toeter ik er ook nog bij Oss is maar klein he dus de kans is groot .
volgens mij was dat vandaag gelukt
ik zag je net iets te laat de volgende keer toeter ik echt terug . !!! trouwens nog bedankt zoals je ziet doet ie het weer
R.I.P
DuFF wrote:netjes dat is weer een mooie AX jeep-style,
word ie nog verlaagd of blijft ie zo? hij ziet er wel goed uit zo met die blinkende velgen
verlagen is nu de volgende stap . ben al aan het kijken wat de veren ongeveer gaan kosten .
ik was voor de veren 60 eurie kwijt ofzo. en montage 180 eurie, dus samen ongeveer 240 euro. maar het is nu wel weer mooi schoon enz daar in de buurt, dus als er wat gebeurd bij de ophanging van m'n wielen enz, dan kunnen ze er toch wat makkelijker bij en gaat alles wat beter los.
wat een shit zooi wilde ik mijn oom en tante naar huis brengen , loopt die achter een beetje aan kon gelijk stoppen . hopelijk is het probleem voor zondag opgelost want mijn nichtje moet achterin
Zaterdag weer een beetje wezen klussen aan de auto , achterruitrijlicht doet het weer . ruitensproeier doet het weer , en de platen van de boxen zijn gepoten . tis nog niet het goede resultaat maar voor even is het goed .
R.I.P