Sinds zaterdag heb ik een AX 1.4 diesel die hier te koop stond Heb me er nog niet zo in verdiept maar dat komt nog.... Ben eigenlijk beetje oldtimerfreak, heb 2 Ami's en een R5je De AX hebben we gekocht omdat we opeens 1000 km per week gaan rijden en dat willen we het oude Renaultje niet aandoen... De AX-teller staat nu op 220.000, kijken of die de 3 ton gaat halen Iemand enig idee hoe lang die blokjes meegaan? Koppakking en distributieriem zijn onlangs vervangen en auto is netjes onderhouden geweest
Groeten!
Aron
Last edited by Donderkar on MonDec26, 2016 1:09:30 PM, edited 2 times in total.
AX 1.4 D wit 3d 1995 JX-VD-49
AX 1.1 TE 5d 1989 XS-29-VH
Ami 6 break wit 1969 AM-00-01
Een net dieseltje haalt de 4 ton met twee vingers in de neus.
Als de roest 'm niet inhaalt.... dus dat ook een beetje bijhouden!
Wat voor AMI's heb je?
Wil ik ook best wel een fotootje van zien.
Mijn buurman heeft een break, ook meegedaan aan de snerttocht van de AMI club. Was wel erg mooi om al die AMI 's bij elkaar te zien.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Dat zal wel lukken, ??n van de twee ligt gewoon los
Je hoeft alleen maar je motorkap open te doen.
Op onderstaand plaatje rechtsonder in de hoek, waar het wit een beetje gelig aant worden is.
Daar zit dus heel vaak roest, als het er nog niet zit komt het nog wel
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Donderkar wrote:@ Rio97: hoe heet die buurman? Heb zelf ook een break:
Buurman heet net zoals ik ook Rogier, op het alg Citroforum Junior als nick.
Zijn AMI break had carosserie onderdelen in vijf verschillende kleuren met een nogal opvallende Chop Chaussure sticker op de achteraam.
Maar dankzij erg veel uurtjes aan schuren, plamuren en schuren en verven is de AMI nu geheel roestvrij aan de buitenkant en maisgeel.
Als je bij de AX een achterwiel los hebt kun je in de wielkasten ook nog wel's wat roest vinden
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage