Koppen-snellen!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX super weirdo
Koppen-snellen!
Mensen ik heb een donorblok gekocht uit een GT-carb.
Dit wil ik in mijn AX GT Musketier gaan hangen, maar is de kop van een GT wel hetzelfde? Uiteraard op de injectie en carb. na. De carb. heeft zo'n brandstof pompje op de kop zitten, kan ik dit gewoon afdoppen?
Mensen met ervaring meld je even
Dit wil ik in mijn AX GT Musketier gaan hangen, maar is de kop van een GT wel hetzelfde? Uiteraard op de injectie en carb. na. De carb. heeft zo'n brandstof pompje op de kop zitten, kan ik dit gewoon afdoppen?
Mensen met ervaring meld je even
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
q01z wrote:dat benzinepompje is het enige waar je wat aan moet doen..
maarrr als je goed kijkt, dan zit er op je injectieblok hetzelfde stuk gietaluminium, alleen dan zonder het gat voor de benzinepomp.. tada! klaar..
Idd heb net even onder de kap gekeken. Het zit er inderdaad ook, maar is gewoon dichtgegoten... Wat zijn die fransan toch simpel
Freude am Fahren.
Ik weet niet of het goed is, maar ik heb het pompje leeggemaakt (door handmatig te pompen) en gewoon lekker laten zitten.
mag dat ?
mag dat ?
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
dan ist goed, aangezien ik er al een jaar mee rijd.
btw, afdoppen lijkt me een minder plan, ik neem aan dat een pomp, pompt en dat gaan niet in een vacuum (theoretisch enzo met denken erbij)
btw, afdoppen lijkt me een minder plan, ik neem aan dat een pomp, pompt en dat gaan niet in een vacuum (theoretisch enzo met denken erbij)
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
-
- AX super weirdo
betterman wrote:dan ist goed, aangezien ik er al een jaar mee rijd.
Afdoppen lijkt me geen probleem hoor. hij pompt niks vanuit je kop. Dat piefje aan je pompje wordt aangedreven door je nokkenas. Als je deze opening afdopt met een pakking blijft de olie iig netjes binnen.
Freude am Fahren.