denny wrote:betterman wrote:maarja, welke motorsteun bij peugeot zou ik dan moeten hebben ??
van een 106 rally ofzo, ik weet niet of dat dezelfde is..
BTW, als hij je koelslangen wegschuurd heb je daar juist zomers een probleem omdat het een circuit is. Je koelwater gaat ALTIJD door je kachel. je zet alleen de luchtsleuf niet open
Mijn koelwater gaat niet door de kachel, aangezien m'n slangen elke maand kapot geschuurd worden heb ik de in en uitgangs-slangen aan elkaar gemaakt, dus er loopt geen koelvloeistof meer door de verwarming.
Henk Bats wrote:Ik weet niet of ik gelijk heb maar het volgende is mij al is opgevallen:
-de motorsteunen van onze type 1 (carb. en injectie) zijn staal
-de motorsteunen van b.v. een GT zijn van aluminium
En volgens mij is de motor steun van een orginele Sport gelijk aan de steun zoals op onze 1.1 type 1
Mogelijk zit daar ergens het probleem, in het kort bedoel ik dus dat de ophanging van de motor van een Sport identiek is aan 1.1 type 1 en dat de ophanginging van de 1.4 motoren o.a. de GT's duidelijkis gewijzigd.
Groetjes, Henk
De motorsteun van een 1.1 is helaas nog anders, ik heb het voor de zekerheid nog eens nagevraagd bij de Citroën dealer.
Voor de AX Sport zijn twee verschillende motorsteunen beschikbaar, ??n voor de Sport oud type en ??n voor de sport nieuw type.
verder zijn er nog 43 verschillende motorsteunen beschikbaar voor de AX (Geen idee dat er zoveel verschillende bestaan, maarja) en er lijkt er geen ene op die twee voor de sport, en die zijn beide niet meer te bestellen.
Ik ben vandaag ook ff langs de peugeot dealer geweest met de onderdeelnummers van de Sport motorsteunen, maar diezelfde steunen bestaan niet bij hun, en die van de 106 rally is ook niet meer leverbaar :'(
In de tussentijd op alle koop/verkoop sites een advertentie geplaatst, hopelijk krijg ik daar iets op