Ik zou bij het zaakje waar ik mijn spoiler en zooi gekocht heb, nog een stickerset van tegoed krijgen, een Cituning stickerset die ze zelf nog moesten maken, echter zou dat die zaterdag gemaakt worden en de maandag op de bus gaan, zo gezegd zo gedaan zou dat ALLANG OP MIJN AUTO MOETEN ZITTEN !!!
hier mijn laatste mailtje naar hun omdat ik al ruim een maand op een setje stickers zit te wachten :
Hallo beste Carequipment-team,
Ik vroeg mij af hoe de vorderingen staan van mijn Cituning Stickerset want mij werd verteld dat ze afgelopen zaterdag gemaakt zouden worden en maandag op de post gaan, echter is het nu alweer woensdag en vind ik het vrij lang duren.
owja ik wil nu nog even zeggen dat dit al mijn 3e mailtje is naar hun !
zijn de stickers al gemaakt en opgestuurd? zoniet dan stop ik dit en wil ik mijn geld voor de stickerset terug, want dit vind ik toch echt te lang duren voor een setje stickers.
met uw begrip,
groeten
Eric de Ridder
nou zo zie je maar weer, grrr, ik heb niks tegen Belgen maar op deze manier krijg ik het idee dat ik daar niks meer koop
bij Carequipment dingen bestellen en laten opsturen ? nee!
bij Carequipment langsgaan na ff te bellen? ja ! want ze helpen je enorm goed en je moet achter ze aan rennen omdat je ze moet volgen en ze overal wel wat voor je ax vandaan toveren
maar ik heb vandaag reactie gehad op mijn mail:
Hallo
Ondertussen was de witte film op en moest bijbesteld worden, dus wordt nu zat geproduceerd, bedankt voor uw geduld
groetjes
dus ja, ik zie het nog even aan,
en heb ik volgende week die stickers nog niet, dan mag hij ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Rock's wrote:hahaha,....... wees blij dat ze niet zo snel zijn, anders hadden de stickers nu op de sloop gestaan .......... oow sorry,.......is niet grappig
hmm je zit op het Joost-spoiler-niveau haha. hij is wel leuk, maar gelukkig zijn ze zo traag ja.
ik heb de stickers binnen. en uhm.
die ga ik bewaren voor een latere leuke actie binnen de club op het forum, hierbij laat ik dus mijn te koop aangeboden actie voorbij gaan betreffende deze stickers.
mischien wint iemand ze nog wel een keer(Hint)
(ps. nee ze komen niet op mijn nieuwe auto'tje! zelfs de kleine niet die er bijgeleverd zat.)