Ik zou graag een Zuid Hollandmeeting willen organiseren...dit omdat er nog nooit een Zuid Holland meeting is geweest.
Ik was vandaag in Maasland, en ik heb een folertje meegenomen van....
BOERENGOLF
Lijkt mij wel lachen om dit te gaan doen...... een lekker doe dingetje die nergens op slaat... gewoon puur lol maken met een klompie aan een stokkie.... beetje slootje springen....je kent het wel.
Het boerengolf duurt 2 uurtjes,...... hierna kunnen we eventueel daar BBQ-en.
Rock's wrote:Ik zou graag een Zuid Hollandmeeting willen organiseren...dit omdat er nog nooit een Zuid Holland meeting is geweest.
BOERENGOLF
Lijkt mij wel lachen om dit te gaan doen...... een lekker doe dingetje die nergens op slaat... gewoon puur lol maken met een klompie aan een stokkie.... beetje slootje springen....je kent het wel.
Boerengolf hebben we ook gedaan op de weekend Limburgmeeting vorige zomer, en was inderdaad erg lachen! Het leuke is echter dat er hier nog behoorlijk hoogteverschil is.
bruce/r wrote:we moeten zeker een meeting houden in regio zuid zuid-holland, het liefst weer in Spijkenisse, bij de Mac!
nou mensen? misschien even ene polletje doen ofzo?
Laten we het alsjeblieft eventjes bij IDEE?N houden...
De offici?le agenda voor 2006 is al vastgesteld dus laten we proberen om ons
daar zoveel mogelijk aan te houden.
Rock's wrote:Ik zou graag een Zuid Hollandmeeting willen organiseren...dit omdat er nog nooit een Zuid Holland meeting is geweest.
BOERENGOLF
JAAAAAA!!!! dat was erg gaaf hoor....
Boerengolf hebben we ook gedaan op de weekend Limburgmeeting vorige zomer, en was inderdaad erg lachen! Het leuke is echter dat er hier nog behoorlijk hoogteverschil is.
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Ik stem voor een nieuwe groepsfoto!
ERgens op een grote lege parkeerplaats (IKEA, dak van Makro Delft) , grasveld enz. maar dan moeten ze wel naast elkaar kunnen natuurljk.
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
Lovely Linda wrote:Ik stem voor een nieuwe groepsfoto!
ERgens op een grote lege parkeerplaats (IKEA, dak van Makro Delft) , grasveld enz. maar dan moeten ze wel naast elkaar kunnen natuurljk.