groot licht gebruik

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

groot licht gebruik

Post by DuFF »

van die epo's die hun groot licht al aan doen nog voordat ze je voorbij zijn op de weg 'savonds/ 'snachts. (zodat je ff lekker van dat licht kan genieten :evil: )

zwaar irritant, dat ze allen een acute klapband krijgen :evil:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

bij ons door de straat reed er eentje waarvan de rechter koplamp bijna de grond verrot scheen en die linkse die scheen de hemel naar beneden ofzo, zag een paar seconden nadat ik er had ingekenken helemaal niets :evil:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

hehe, das irritant ja, of de lui met mistlampen achter aan zodra dr ook maar een beetje mist is.

Had laatst wel dat het mechanisme voor groot licht aan de bestuurderskant bleef hangen van mn xenon, reed ik dus met groot licht aan die kant.
KWam me wel mooi uit achteraf, had een eikel voor me zitten die ik een koekje van eigen deeg aan het geven was mbt kleven :lol:

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

niet zeuren jullie,

zoals jullie vast wel een keer is opgevallen, is mijn auto best laag.. en door de zitpositie IN de auto (kuipjes waarvan de zitting +-10cm boven de vloer zit), kijk ik ALTIJD recht in de koplampen (via de spiegels)..

als ik s'avonds in het donker rij, dan schijnen de koplampen van vrijwel alle auto's via me spiegels naar binnen, en bij SUV's/tereinwagens/busjes, zitten de koplampen op ooghoogte.. ook erg fijn bij tegenliggers!

dus niet zeuren :P
Image

Post Reply