Maar hij moest voor 31 juli gekeurd worden. Mijn oom en tante hadden hem al ergens laten keuren en was afgekeurd op div punten. O.a. co te hoog, bandje rv afgekeurd, ashoes lv gescheurd, div lampjes die niet werkte, en stoel rv die niet goed in de vergrendeling bleef zitten. Nou is dit voor mij niet echt een probleem om allemaal te verhelpen omdat ik zelf monteur ben. Maar het verhaal "co te hoog" maakte ik me wel een beetje zorgen om, o.a. omdat ik niet veel ervaring heb met benzine motoren (werk voornamelijk met bedrijfswagens en vrachtwagens) en omdat ik weet dat een katalysator en een lambdasonde een duur geintje zijn. Maar dankzij deze site ben ik erg geholpen heb veel rondlopen neuzen en veel gelezen. o.a. door mijn ecu te resetten.
Heb later nog van een collega een open luchtfilter gekregen, Maakt trouwens een erg leuk geluid bij zo'n klein autoootje

En wat denk je met de co test?? Helemaal top geen enkel probleem!!
Heb ook maar mijn remmetjes voor maar eens vervangen want die begonnen erg te trillen tijdens flink afremmen. Niet erg fijn gevoel.
Dankzij een goeie vriend van me heb ik ook mijn audiosysteem aangepast. Hij had nog boxen (4x) en een radio met cd wisselaar over, deze ook ingebouwd en een top soundje erin. Hij had ook een hoedenplankje voor me gemaakt dus dat ziet er ook weer netjes eruit.
Alleen bij het aansluiten van de radio was een beetje rommelig omdat de originele stekkers weggeknipt waren moest ik deze weer zelf aansluiten maar ja ze zeggen altijd "meten is weten".
Dingen die ik nog wil doen zijn: Groot beurtje geven o.a. olie vv/ filters vv/ kleppen stellen/ distributieriem vv/ bougies+kabels vv en mijn oliepeilstok want volgensmij gooit ie daar af en toe olie eruit.
Dus eigenlijk technisch in orde maken. En ik wil er eigenlijk niet te veel geks van maken het liefst zo veel mogelijk de auto origineel houden.
Dan is ie al mooi zat