Haha, dan ken je mij niet hoortank_driver wrote:die van arne heeft ook een hele tijd stil gestaan (toch) maar alsik arne zo ken krijgt hij hem vast wel wakker
Bas aka Bas_S (AX GTI '93) Beste auto OOIT!
Moderator: webmasters
-
arnie
- AX super weirdo

- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Freude am Fahren.
-
tank_driver
- AX Master

- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
Dan rij je 'ff een deuk in je carterpan...


Tijd voor een mooie nieuwe, gelukkig in het carter niets beschadigd.

Deze had ik ook nog niet laten zien, hij moest er weer af om m'n nieuwe carterpan erop te zetten. (ik heb 'm gloednieuw van Rebel GTI overgekocht)
Owja, en er zit ook nog een mooie cup ECU in nu


Tijd voor een mooie nieuwe, gelukkig in het carter niets beschadigd.

Deze had ik ook nog niet laten zien, hij moest er weer af om m'n nieuwe carterpan erop te zetten. (ik heb 'm gloednieuw van Rebel GTI overgekocht)
Owja, en er zit ook nog een mooie cup ECU in nu
Altijd meer PK's dan jou!
-
Simpele Ziel
- AX liefhebber

- Posts: 499
- Joined: SatSep03, 2005 4:14:17 PM
- Location: 040-079-073
Per ongeluk een vluchtheuveltje genomen (reed gelukkig niet hard, maar schoot wel rechtdoor)
Zoals beloofd, tijd voor wat meer vermogen in het beestje


Mooi spaghetti spruitstukje

Cup ECU erin, nu trekt hij nog lekkerder in/naar hoge RPM.

Mooi steuntje gemaakt
Nouja, zo simpel is het
Die ABT gechipte TDI'tjes rij je er zo mee voorbij
met dank aan Rebel GTI
Eigenlijk wil ik er nog een open lucht filtertje met een buizensysteem erin..
Iemand tips?
Zoals beloofd, tijd voor wat meer vermogen in het beestje


Mooi spaghetti spruitstukje

Cup ECU erin, nu trekt hij nog lekkerder in/naar hoge RPM.

Mooi steuntje gemaakt
Nouja, zo simpel is het
Die ABT gechipte TDI'tjes rij je er zo mee voorbij
met dank aan Rebel GTI
Eigenlijk wil ik er nog een open lucht filtertje met een buizensysteem erin..
Iemand tips?
Altijd meer PK's dan jou!
ik heb ook in een transportertje mogen rijden met 174pk, snelste uitvoering, maar het blijven zware busjes, zeker de eerste meters kan je ze uitzwaaien in de binnenspiegel.master-arnie wrote:Pas op, een gechipte TDI heeft me een berg koppel waar je U tegen zegt... De vooral nieuwe transporters vliegen de laatste tijd om de oren... Zelfs met een snelheid van 200+ komen die je nog voorbij in Duitsland.
M'n vader heeft een Golf IV TDI (rode DI), die reed ik er standaard al uit.
Probleem is met die TDI's.. Berg kopel tot 4000rpm, hoger in de toeren gebeurt er niks meer. Heb er een tijdje dagelijks mee naar m'n stage gereden, ben niet echt onder de indruk. verder is de wegliging ook niet zo geweldig, best veel onderstuur (als je het vergelijkt met een AX GTI).
Een golf variant (met ABT sticker) dacht me even te bumperkleven.. Dat heeft 'ie geweten ook.vooral boven de 6000 rpm trekt hij super hard door en kom je snel dichterbij.
Voordeel van die cup chip is dat hij nu ook in z'n 3 een stuk harder doortrekt.
Hier de steun:

Eigenlijk moet die katalysator eronderuit, iemand nog een stuk buis liggen?.
Probleem is met die TDI's.. Berg kopel tot 4000rpm, hoger in de toeren gebeurt er niks meer. Heb er een tijdje dagelijks mee naar m'n stage gereden, ben niet echt onder de indruk. verder is de wegliging ook niet zo geweldig, best veel onderstuur (als je het vergelijkt met een AX GTI).
Een golf variant (met ABT sticker) dacht me even te bumperkleven.. Dat heeft 'ie geweten ook.vooral boven de 6000 rpm trekt hij super hard door en kom je snel dichterbij.
Voordeel van die cup chip is dat hij nu ook in z'n 3 een stuk harder doortrekt.
Hier de steun:

Eigenlijk moet die katalysator eronderuit, iemand nog een stuk buis liggen?.
Altijd meer PK's dan jou!
-
CitroënAXDriver
- AX Master

- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Zozo dat ziet er echt erg mooi en netjes uit
En nu maar houden zo h? 
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw








