Ik kan me op de laatste meeting een batterij mensen van "Nederland schoon!" herinneren, die in elke AX / citrosporter een pakketje met 5 "afvalzakjes voor onderweg" gooiden
Ik kan me op de laatste meeting een batterij mensen van "Nederland schoon!" herinneren, die in elke AX / citrosporter een pakketje met 5 "afvalzakjes voor onderweg" gooiden
d'r liggen hier nog 3 paketjes, niks om bij "aangeboden" te zetten? "originele AXClub meeting vuilzakjes"
d'r liggen hier nog 3 paketjes, niks om bij "aangeboden" te zetten? "originele AXClub meeting vuilzakjes"
sorry ik mag zeker niet verklappen dat Q01z er een hele doos vol van heeft nu?
sorry ik mag zeker niet verklappen dat Q01z er een hele doos vol van heeft nu?
Ik had gisterochtend in de krant gelezen dat Citro?nrijders het meest milieubewust zijn, en het minste afval uit de wagen gooien. Het meest asociaal waren Peugeot-rijders, en (ik dacht) BMW-fahrers.
Nou ik zal jullie vertellen ik heb inmiddels al 2 pakken van die zakjes verbuikt! ik vul er ongeveer 1 per dag, ja ik eet en dirnk nogal veel onderweg naar mijn werk en weer anar huis :P.