ey
een skirt van een 3-deurs op de dorpel is een losse deel volgens mij. ene de dorpel is 2.28m lang mare nu is mij vraag past die ook op een 5-deurs zou mooi zijn de dorpel is ook 2.28m dus ik denk het past mare ik denk dat een van jullie wel meer verstand er van hebben als ik dushe..................
alvast bedankt
groetjes siem
skirts en dorpels
Moderator: webmasters
skirts en dorpels
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"

Siem alweer dezelfde opmerking voor jou als bij het interieur gedeelte. In het topic: http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=321 staat onderaan de reactie van Joost:
Dit lijkt mij duidelijk, graag in het vervolg eerst kijken of er al een topic is waar je je info vandaan kan halen, voordat je een nieuw topic opent
:D:D
BVD Remy
Ik laat m nog heel even open, maar gooi ook dit topic waarschijnlijk snel dicht
een 5 deurs met ronde wielkasten en de 3 deurs GT skirts werkt niet. de rand richting de deur is te smal
Dit lijkt mij duidelijk, graag in het vervolg eerst kijken of er al een topic is waar je je info vandaan kan halen, voordat je een nieuw topic opent

BVD Remy

Ik laat m nog heel even open, maar gooi ook dit topic waarschijnlijk snel dicht
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen