Simpele Ziel wrote:kunst van het wegrijden op de helling is het langzaam oplaten komen van de koppeling.. gas moet je net iets verhoogd stationair houden...
Ja precies! Alleen is het dus moeilijk doseren met dat gas, dus geef je al snel teveel, of te weinig. Daarbij komt ook nog dat hij niet helemaal lekker loopt, moet afgesteld worden. Met dit weer is choken nodig, zelfs na een half uur rijden wil hij nog wel afslaan bij een stoplicht. :S
Aan de foto's van je blokje te zien is hij aardig beetgepakt en dat zal we leen aggressief karakter aan de motor geven. Daardoor kun je moeilijk doseren denk ik
Simpele Ziel wrote:kunst van het wegrijden op de helling is het langzaam oplaten komen van de koppeling.. gas moet je net iets verhoogd stationair houden...
Ja precies! Alleen is het dus moeilijk doseren met dat gas, dus geef je al snel teveel, of te weinig. Daarbij komt ook nog dat hij niet helemaal lekker loopt, moet afgesteld worden. Met dit weer is choken nodig, zelfs na een half uur rijden wil hij nog wel afslaan bij een stoplicht. :S
Beetje spelen met het gas helpt ook
Maar ik heb het ook met mijn carbje... filerijden blijft ook altijd lekker Klein beetje gas valt er een gat,
beetje gas zit je al achterin je voorganger...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Simpele Ziel wrote:kunst van het wegrijden op de helling is het langzaam oplaten komen van de koppeling.. gas moet je net iets verhoogd stationair houden...
Ja precies! Alleen is het dus moeilijk doseren met dat gas, dus geef je al snel teveel, of te weinig. Daarbij komt ook nog dat hij niet helemaal lekker loopt, moet afgesteld worden. Met dit weer is choken nodig, zelfs na een half uur rijden wil hij nog wel afslaan bij een stoplicht. :S
Beetje spelen met het gas helpt ook
Maar ik heb het ook met mijn carbje... filerijden blijft ook altijd lekker Klein beetje gas valt er een gat, beetje gas zit je al achterin je voorganger...
Als ik ga spelen met het gas, met zo'n auto onder mijn kont, denken ze dat ik wil racen
Maar je hebt gelijk hoor, beetje het punt opzoeken dat net genoeg gas is, dan koppeling laten komen. Dan gaat het vrijwel altijd goed
Hey Martin! Tijdje geleden alweer dat we je zagen. Was ook een met een meeting geloof k?
Nou ja. De auto is vandaag bij de monteur, en als het goed is stelt hij hem nu mooi af. En checkt allerlij dingen. Dus we hopen hem na vandaag ff lekker open te kunnen trekken! En ook lange afstanden gaan we proberen. Dus de volgende meeting in Nieuwegein moet wel lukken!
Morgen als het goed is originele stoelen ophalen! Browny stript zijn sport, en verkoopt het interieur aan ons Dus dat word een leuk ritje morgen
Nou hij is na gekeken, en afgesteld. Het is nu dus verandwoordt om lekker door te trekken
En dat hebben we ook gedaan Wat een power, super. Vooral alleen in de auto trekt ie als een beest. Voorbij de 4000 toeren maakt ie een herrie, echt geweldig! 180 km/u haalde hij makkelijk volgens de monteur, die dat had geprobeerd
Nou het is al lang geleden dat we iets hebben laten horen.
Nu hebben we groot, slecht nieuws.
We verloren al veel Olie, maar het is erger geworden. Nu zaten er deze week ook waterdruppels op het peil stok, bij het peilen. Onze monteur spreekt over slecht nieuws. En zit aan een Motorrevisie te denken.
Wat vinden jullie, is dat deze auto waard? Of hebben jullie andere, betere en goedkopere ideen?