Lekkage!!!
Moderator: webmasters
Lekkage!!!
Hoi,
Had hier al een topic gestart ivm lekkage maar deze is dus door verd*** uitval van server weg geveegd.
Ik heb dus lekkage voor bij de bijrijders zitting.
Zoals ik het nu zie komt het van rechts boven, dus je gaat op de vloer liggen en kijkt naar de radiator en daar nog achter in een klein hoekje.
Maar ik krijg het op geen mogelijkheid dicht...
Iemand een idee?? Heb kit al geprobeerd maar je kunt er niet goed bij waardoor het dus nooit goed dicht zit...
Greetz
Had hier al een topic gestart ivm lekkage maar deze is dus door verd*** uitval van server weg geveegd.
Ik heb dus lekkage voor bij de bijrijders zitting.
Zoals ik het nu zie komt het van rechts boven, dus je gaat op de vloer liggen en kijkt naar de radiator en daar nog achter in een klein hoekje.
Maar ik krijg het op geen mogelijkheid dicht...
Iemand een idee?? Heb kit al geprobeerd maar je kunt er niet goed bij waardoor het dus nooit goed dicht zit...
Greetz
Heb al gekeken waar het kan zitten, zal morgen foto's posten. maar kan niet echt iets vinden, kan het van binnenuit wel beschrijven
Je gaat langse de vloer rechts omhoog, dan heb je handschoenenbakje (heb een type 1)
Dan krijg je de radiator, en als je dan nog een cm of 10 doorgaat krijg je een hoek, in die hoek zit dus een klein gaatje waar inmens veel water doorheen komt. (tenminste zo ziet het eruit.)
Kan dit gaatje niet vinden aan de andere kant want denk dat het onder de parafaanbak zit....
Greetz
Je gaat langse de vloer rechts omhoog, dan heb je handschoenenbakje (heb een type 1)
Dan krijg je de radiator, en als je dan nog een cm of 10 doorgaat krijg je een hoek, in die hoek zit dus een klein gaatje waar inmens veel water doorheen komt. (tenminste zo ziet het eruit.)
Kan dit gaatje niet vinden aan de andere kant want denk dat het onder de parafaanbak zit....
Greetz
daar zit de stekker van deruitenwisserrmotor als ik me niet vergisMeltdown wrote:Heb al gekeken waar het kan zitten, zal morgen foto's posten. maar kan niet echt iets vinden, kan het van binnenuit wel beschrijven
Greetz
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Ik heb het uiteindelijk gevonden,
q01z heeft me gisteren via irc aangeraden om zijpaneel ervan te halen. Heb dit gedaan en heb het gaatje (scheur) gevonden), waar de parafaan in het gootje overliep is de normale vaste kit weg gerot of weet ik veel. Dus daar zat een hele opening.
Heb het nu netjes dicht gekit en straks maar hopen dat het geholpen heeft
Greetz
q01z heeft me gisteren via irc aangeraden om zijpaneel ervan te halen. Heb dit gedaan en heb het gaatje (scheur) gevonden), waar de parafaan in het gootje overliep is de normale vaste kit weg gerot of weet ik veel. Dus daar zat een hele opening.
Heb het nu netjes dicht gekit en straks maar hopen dat het geholpen heeft

Greetz
Ff voor andere mensen die ook water op dezelfde plek binnen zien komen:
Het kan ook van de bovenhoek van de voorruit komen, dan loopt het in de stijl naar beneden en komt het op dezelfde plek de auto in. Bij mij was dit opgelost met wat ruitenkit onder de rubber.
Het kan ook van de bovenhoek van de voorruit komen, dan loopt het in de stijl naar beneden en komt het op dezelfde plek de auto in. Bij mij was dit opgelost met wat ruitenkit onder de rubber.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Hehe, dat het ik dus ook voor een gedeelte gedaanJeaN wrote:Dit probleem zal bij mij niet optreden.
Ik heb mijn raamrubber verwijderd, en het hele raam omgekit met zwarte Bison Polymax.
Ik wens degene suc6 die het raam van mijn auto ooit moet vervangen

Harttransplantatie is geslaagd!