Bij deze mijn AX-je, een Escapade E2 uit 1993. Donkerblauw met rode accenten en Escapade logo. Nu 3 jaar in mijn bezit, na problemen met de remmen (schokken) zijn nu de assen aan de beurt en waarschijnlijk ook een fusekogel. Het 1.0 motertje loopt nog steeds soepel na 217.000 km op de teller (maakt wel toeren boven de 120 met een 4-bakje). Voor mij een mooi en zuinig autootje voor naar m'n werk. Ik knap 'm rustig op en hoop er nog een paar jaar plezier van te hebben. Daarna komt er zeker weer een AX!
Dank je, ik hoop dat ie zeker nog een jaartje of twee mee kan.
Je ziet ze niet veel 'Escapades', ik heb 1 keer een andere blauwe gezien. De rode en witte uitvoering IRL nog niet, alleen een witte op marktplaats.
Btw, ik ben nu herkenbaar met een rode 'www.axclub.net' sticker op de achterruit .
Glenn@nl wrote:Escapade powerrrrR!!
Welkom hier
Netjes dat 't motortje nog goed loopt! de mijne is met 190dkm toch wel goed lek (maar rijdt nog steeds).
Goed te horen dat ie nog goed bevalt!
En ach, +/- 4000 toeren bij 120.... Dan doen de 1.1 en GT 5 versnellingsbakken ook hoor
webmouse wrote:Je ziet ze niet veel 'Escapades', ik heb 1 keer een andere blauwe gezien. De rode en witte uitvoering IRL nog niet, alleen een witte op marktplaats.
Het beestje staat nu even stil.
Rechts wordt de aandrijfas en fuseekogels vervangen.
Een nieuwe CD/MP3 speler en speakers komen erin.
Wat later ga ik zo'n Green filter plaatsen en alles even opnieuw instellen.