Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
BiTuned wrote:OZ kom net weer eens op t forum, goed nieuws dat het deviltje poud gaat worden, ben erg benieuwd.
Zo te lezen pak je het goed aan!
Zie 'r graag weer eens rondscheuren, succes!!!
Ik kan ook niet wachten
Maar ik heel veel in en rond het huis te doen (2 weken voor vrij genomen....) maar het is gewoon te warm om ook maar iets te doen
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Master
-
- AX super weirdo
tank_driver wrote:gewoon gaan rijden en je hoofd uit het raam steken of in de koelkast gaan zitten
Versnellingsbak vervangen in de koelkast of met je hoofd uit het raam is bijna niet te doen, verder ziet het schilderwerk er in de koelkast nog prima uit..... ... ik w8 wel ff op betere temperaturen...
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
Rock's wrote:Browny wrote:Er zijn ook adapters om de naaf passend te maken. Staan in de autostyle gids. Zijn wel vrij prijzig, 3 of 4 tientjes ofzo.
dan kan je net zo goed een nieuwe naaf kopen...
Ik kan de gaatjes van het stuur aftekenen, boren en schroefdraad tappen,......dan ben ik er ook
En q01z-zy, is straks niet meer origineel met zijn stuur
als je emmeloord niet te ver vind rijden stuur dan ff tekeningetje of de maten van hoe je het wil
een draai en freesbank is best wel handig
't is geen ax maar toch met het zelfde hart
hey rocks om een of andere vage reden is mijn inbox geleegd,.. mail me ff ja adres naar rnm.jansen@home.nl dan kan ik ff die cd opsturen thnx
haha en wij dan krijgen wij ook nog een copie ?
groeten Lodie
groeten Lodie
Never drive faster than your guardian angel can fly
http://www.trustphotosite.com/wendyderksen/Xsara_VTR/
http://www.trustphotosite.com/wendyderksen/Xsara_VTR/
-
- AX super weirdo
Vandaag heb ik de Devil weer eens stofvrij gemaakt......
Vervolgens 10 kilo afgevallen door hem naar buiten te duwen..... maar dan had ik wel eindelijk weer wat daglicht foto's........ want hier komt zijn kleur beter tot zijn recht als in een donkere loods....
De 14" AEZ Ecco's blijven er op, omdat de heftruck mij regelmatig heeft geholpen heb ik hem deze 15"sieraden gegeven..... ze staan goed moet ik zeggen....
Ik zal ze binnenkort nog ff geel spuiten...
Ook jammer dat ze achter niet passen....... iemand nog 2 arndt wielen kopen ?
Vervolgens 10 kilo afgevallen door hem naar buiten te duwen..... maar dan had ik wel eindelijk weer wat daglicht foto's........ want hier komt zijn kleur beter tot zijn recht als in een donkere loods....
De 14" AEZ Ecco's blijven er op, omdat de heftruck mij regelmatig heeft geholpen heb ik hem deze 15"sieraden gegeven..... ze staan goed moet ik zeggen....
Ik zal ze binnenkort nog ff geel spuiten...
Ook jammer dat ze achter niet passen....... iemand nog 2 arndt wielen kopen ?