Koelvloeistof probleempje
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Koelvloeistof probleempje
M'n GTI had vandaag zin om z'n koelvloeistof via het gaatje onder de vuldop eruit te spugen.
Bijvullen en ontluchten dan maar
Wat zal ik zometeen eerst controleren?
Is het de hitte of spugen GTI'tjes er wel vaker mee?
Nouja, tips zijn welkom.
Bijvullen en ontluchten dan maar
Wat zal ik zometeen eerst controleren?
Is het de hitte of spugen GTI'tjes er wel vaker mee?
Nouja, tips zijn welkom.
Altijd meer PK's dan jou!
Zou ff kijken of dat ie druk opbouwt in het koelcircuit.
ff starten met dop open. Kijken of je hem ziet bubbelen. Niet te hopen voor je. Of in de koelslangen knijpen.
ff starten met dop open. Kijken of je hem ziet bubbelen. Niet te hopen voor je. Of in de koelslangen knijpen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Volgens mij gewoon 95 graden, maarja.. het liep er uit nadat ik 'm voor de deur geparkeerd had.
Hij blies al een tijdje wel eens witte rook uit als ik 'm starte, dus zou de koppakking een beetje brak zijn geworden van al dat gesjees eergister in Duitsland?
Ik heb hier alleen 'ff geen koelvloeistof liggen er lag best een plas onder dus dat word morgen verderklooien
Hij blies al een tijdje wel eens witte rook uit als ik 'm starte, dus zou de koppakking een beetje brak zijn geworden van al dat gesjees eergister in Duitsland?
Ik heb hier alleen 'ff geen koelvloeistof liggen er lag best een plas onder dus dat word morgen verderklooien
-
- AX Master Spammer
Bas_S wrote:Volgens mij gewoon 95 graden, maarja.. het liep er uit nadat ik 'm voor de deur geparkeerd had.
gewoon water bijtanken, kan met dit weer geen kwaad
-
- AX Master
hallo,
mijn koelvloeistof is vol olie, echt zwart. ik ben van plan binnenkort de koppakking doen, rad vervangen (kleine lek) en waterpomp gelijk ook vervangen. Zolang dat er genoeg olie is, en aangezien dat de temp goed blijft, moet ik met zorgen maken voor de motor of zo ?
Kdenk zo een 60taal kms rijdden naar de garage
mijn koelvloeistof is vol olie, echt zwart. ik ben van plan binnenkort de koppakking doen, rad vervangen (kleine lek) en waterpomp gelijk ook vervangen. Zolang dat er genoeg olie is, en aangezien dat de temp goed blijft, moet ik met zorgen maken voor de motor of zo ?
Kdenk zo een 60taal kms rijdden naar de garage
Vandaag weer volop gereden, hij loopt wel warm (warmer dan normaal, zelfs op hetere dagen liep hij niet zo heet) maar geen opgebouwde druk ofzo..
Misschien dat er wat troep in m'n radiateur zit dat een paar kanalen blokkeert.. Nouja.. hij blijft nu wel beter op bedrijfstemperatuur
Misschien dat er wat troep in m'n radiateur zit dat een paar kanalen blokkeert.. Nouja.. hij blijft nu wel beter op bedrijfstemperatuur
-
- AX liefhebber
Heb je dan geluk of pech...Voor de verandering heb ik ook probleempjes, maar uiteraard net iets anders.. Mijn GTI blijft te koud, ook na flink scheuren komt ie niet boven de 75/80 uit...
Volgens mij blijft mijn thermosstaat hangen
Volgens mij blijft mijn thermosstaat hangen
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
-
- AX liefhebber
-