is gewoon een geintje, er staat bij 0 ook geen km meer boven dus waarschijnlijk op z;n boordcomputerknopje gedrukt en nu geeft ie nog 0km. aan totdat ie z'n volgende beurt moet.
Een BX teller kan tot 999.999 voor ie op nul gaat, nog niet getest maar 565.000 lukt prima, deze winter gaat ie weer de weg op om door de 6 ton te gaan.
eens kijken hoe lang mijn TGE'tje t uithoudt. wil nou eigenlijk wel eens weten of k eindelijk een fransoos te pakken heb die t langer dan 200000km uithoudt nog 20000 te gaan. see you in one year guys.
btw, die duitsers kunnen er serieus wa van. ook een mercedes 190d geweten met 500d km op de teller. en de vw transporter van me beste vriendin zit ook al over de 300d. die duitse bakken kunnen er best goed tegen. maar mijn neef zijn golf haalt t toch ni van mijn AX'je (bij t sprinten he). en ik haal t dan weer niet van de v70D50 van mijn broer (nee jongens, echt, dit lukt ons niet)
Heb ik ook een keertje naastgestaan bij het stoplicht met de GT, was wel grappig toen (aardig verloren), maar eerste meters zat ie echt in m'n spiegels.
Browny wrote:Heb ik ook een keertje naastgestaan bij het stoplicht met de GT, was wel grappig toen (aardig verloren), maar eerste meters zat ie echt in m'n spiegels.
een v70? zal wel een 2.0 geweest zijn dan ofzo. die van me broer is een 2.4 D5, wel een automaat. al is dat ook weer enigzins positief want trekt meestal lekker in toeren voor ie schakelt.
en hij is er (eigenlijk al sinds 28september) (sorry jongen, ik heb nog een andere liefde dan mijn AX'je), eindelijk is de volvo c30 er!!!!! (en nu maar sparen voor dit 220pk sterke beestje dat me bijna 37000euro gaat kosten )
Browny wrote:Heb ik ook een keertje naastgestaan bij het stoplicht met de GT, was wel grappig toen (aardig verloren), maar eerste meters zat ie echt in m'n spiegels.
een v70? zal wel een 2.0 geweest zijn dan ofzo. die van me broer is een 2.4 D5, wel een automaat. al is dat ook weer enigzins positief want trekt meestal lekker in toeren voor ie schakelt.
en hij is er (eigenlijk al sinds 28september) (sorry jongen, ik heb nog een andere liefde dan mijn AX'je), eindelijk is de volvo c30 er!!!!! (en nu maar sparen voor dit 220pk sterke beestje dat me bijna 37000euro gaat kosten )
Als je dan nog even doorspaart heb je een mitsubishi lancer evo IX
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.