AX GT met koorts.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
AX GT met koorts.
Heb nu een aantal keer gemerkt dat als ik 140 km/pu rijdt dat het lampje van de temperatuurmeter gaat branden en de meter op +/- 120 graden staat. Heb eigelijk de meest gangbare dingen na gekeken, maar ik kan niks vinden. Heeft er nog iemand sugesties.
Elsje wrote:dubbele radiator
Wow els die gaat 'pimpen' binnenkort toch maar een open filtertje
Dingen die je kan bekijken zijn. thermostaat, koelfan die niet aanslaat, wordt je kachel wel warm, voldoende koelwater (ontluchten).
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ja, ik dacht stuntmannetje heeft 'de meest gangbare dingen' bekeken.
en jullie zijn allemaal zo enorm technisch hier dat ik echt dacht dat ie zoiets bedoelde
wie weet kan het wel. in serie of parallel...
beste allebei voor de fan - dus 2 op elkaar zodat het net 1 dubbeldikke is
moet je wel een buisje fabrieken om koelwaterstroom te splitsen en een om weer samen te voegen (spruitstukjes, heet dat zo?)
(oefen met technische lego )
maarre, even serieus, stuntmannetje succes!
en jullie zijn allemaal zo enorm technisch hier dat ik echt dacht dat ie zoiets bedoelde
wie weet kan het wel. in serie of parallel...
beste allebei voor de fan - dus 2 op elkaar zodat het net 1 dubbeldikke is
moet je wel een buisje fabrieken om koelwaterstroom te splitsen en een om weer samen te voegen (spruitstukjes, heet dat zo?)
(oefen met technische lego )
maarre, even serieus, stuntmannetje succes!
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
-
- AX liefhebber
Thanks allemaal , kon maar 1 onluchtingsnippel vinden in het koelsysteem,dus toch maar even haynes geraadpleegd. Ben gelijk weer wat wijzer op de radiateur zit een nippel en de temperatuursensor in het thermostaat huis fungeert als nippel. Kwam erg veel lucht uit kon 1,5 ltr. koelvloeistof bijvullen.