Knipperlich links voor werkt niet en t lampje is niet stuk

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
christiaan
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Knipperlich links voor werkt niet en t lampje is niet stuk

Post by christiaan »

Hallo

K ben nieuw hier heb ook een AX 1.1 inj. uit 91 en sinds dat ik hem heb heb ik probleme met de radio hij heeft gewoon stroom op het ene moment komt er wel geluid uit en andere keer niet als de radio op een moment functioneert en ik gooi de deur dicht doet die t weer niet t zelfde als ik over een drempel rij, nu heb ik een nieuwe radio gekocht en nog steeds hetzelfde probleem "niet dat ik dacht dat het aan radio zou liggen"

2.
Mn linker voor knipperlicht doet het niet meer het lampje is niet stuk en het lampje links voor aan de zijkant ook niet als ik het knipperlicht na links aan zet dan knippert het dashboard lampje sneller dan het hoort te knipper zo tevens ook mn linker achterknipperlicht lampje. Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt? ik hoop dat iemand me kan helpen

Groetjes christiaan

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

je knipperlicht gaat sneller knipperen om aan te geven dat er een storing zit. Het feit dat je knipperlicht voor en in het midden hetzelfde gedrag vertonen. Geeft aan dat het in de bedrading zit van het dashboard naar voren. Suggestie. Check je zekeringen, en onder de kap vlak bij de rembekrachtiger zitten wat stekkers kijk eens of die nog vast zitten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Over de radio... Heb je een vijfdeurs-AX, of een driedeurs met speakers in de deuren? Zo ja, dan kan het een draadbreuk zijn in een van de draden naar je speakers op de plaats waar de deur scharniert in die rubberen "buis". Heb ik ook gehad, gewoon weggesleten daar. Allebei de kanten tegelijk lijkt me echter een beetje raar. Ik begrijp dat ie w?l stroom heeft en aan staat op de momenten dat er geen geluid uit komt?
Kijk uit, een Cactussssss

christiaan
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Post by christiaan »

Hallo

Bedankt! k ga es goed kijke op die plekken waar je me vertelt hebt en over de radio k snap er niks meer van en ik heb een 3 deurs :P

Groetjes

christiaan

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

ik had het zelfde met mn knippertje.. Bleek er een breukje te zitten in het stekkertje wat je op je lichtje aansluit zeg maar.. (vergeet achtig weet ff niet hoe het heet).. Hier zat ook teveel speling in, stukje plastik ertussen en nieuw stekkertje op geknepen en opgelost..
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply