stabi achter
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Kijk je trouwens wel uit met die nieuwe voorbanden, niet voor niets zeggen ze dat de beste banden achterop moeten...
Zeker bij een GTI met een stabilisator stang ter dikte van een HEMA rookworst...
Zeker bij een GTI met een stabilisator stang ter dikte van een HEMA rookworst...
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
Ik neem aan dat je de stabi voor bedoeld. Des te stijver die is des te onderstuurder. Dus dan helpen nieuwe banden juist om het gedrag een beetje neutraal te houden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
Nee, ik bedoel echt achter... dat is toch de rede dat een hoop AXjes(en ZX16v's) achterste voren eindigen...?
Goed, doet er niet doet...onderstuur is makkelijker te corrigeren dan overstuur..that's my point
Goed, doet er niet doet...onderstuur is makkelijker te corrigeren dan overstuur..that's my point
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
Dat dikke ding is niet je stabi. Die loopt er wel doorheen das een stangetje van hooguit 1 cm dik. btw bij mij is ie 18mm en dat zorgt voor een aardig neutraal gedrag. is natuurlijk wel zo dat je moet remmen met je voorwielen he. En dan is profiel wel lekker. Zeker met al die regen van de laatste tijd
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
Euh...volgens mij staan er een paar dingen in een verkeerd topic...of ik ben toch echt gek aan het worden...
Simpele Ziel & Sander wrote:SZ:Kijk je trouwens wel uit met die nieuwe voorbanden, niet voor niets zeggen ze dat de beste banden achterop moeten...
S:Ik neem aan dat je de stabi voor bedoeld. Des te stijver die is des te onderstuurder. Dus dan helpen nieuwe banden juist om het gedrag een beetje neutraal te houden.
SZ:Nee, ik bedoel echt achter... dat is toch de rede dat een hoop AXjes(en ZX16v's) achterste voren eindigen...?
Goed, doet er niet doet...onderstuur is makkelijker te corrigeren dan overstuur..that's my point Wink
S:Dat dikke ding is niet je stabi. Die loopt er wel doorheen das een stangetje van hooguit 1 cm dik. btw bij mij is ie 18mm en dat zorgt voor een aardig neutraal gedrag. is natuurlijk wel zo dat je moet remmen met je voorwielen he. En dan is profiel wel lekker. Zeker met al die regen van de laatste tijd Razz
SZ:dacht dat ie bij een GTI nog ietjes dikker was dan 18mm..
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber