Kan hier niet de lol van inzien. Moeten ze met hun eigen spullen doen, maar dan gaan ze waarschijnlijk huilen.
Is altijd leuk met de spullen van een ander.
J5 wrote:Kan hier niet de lol van inzien. Moeten ze met hun eigen spullen doen, maar dan gaan ze waarschijnlijk huilen.
Is altijd leuk met de spullen van een ander.
Maar ik snap ook de passieve houding van het personeel niet hoor.. (die gaan vrolijk door met vakken vullen / spiegelen / niksen) even is 't leuk misschien, maar dan wordt t echt wel tijd om in te grijpen!
Vind het prima als je gek wil doen, maar niet met het eten van iemand anders. Deze AH is van iemand die daar z'n brood mee verdient. Wie draait erop voor de kosten van de klanten die door deze "grap" daar geen boodschappen meer doen? Ik denk niet de grappenmakers.
Vind overigens het personeel bijzonder matig. Dit had na 30 sec. afgelopen moeten zijn.
J5 wrote:Vind het prima als je gek wil doen, maar niet met het eten van iemand anders. Deze AH is van iemand die daar z'n brood mee verdient. Wie draait erop voor de kosten van de klanten die door deze "grap" daar geen boodschappen meer doen? Ik denk niet de grappenmakers.
Vind overigens het personeel bijzonder matig. Dit had na 30 sec. afgelopen moeten zijn.
Vele appies worden ook geleid door 'n aangestelde bedrijfsleider (die moet presteren), terwijl de tent en boedel zelf van de AH holding is; maar of dit ook zo'n ah is weet ik niet. Iig zijn 't wel 'n paar achterlijke kn**sjes die proberen grappig te zijn (op de jackass manier, waar TV allemaal niet goed voor is...).
Origineel vind ik wel de breekijzer-imitatie op 't begin
J5 wrote:Vind het prima als je gek wil doen, maar niet met het eten van iemand anders. Deze AH is van iemand die daar z'n brood mee verdient. Wie draait erop voor de kosten van de klanten die door deze "grap" daar geen boodschappen meer doen? Ik denk niet de grappenmakers.
Ook al heb ik een paar keer moeten gniffelen ben ik het 100% met J5 eens !
Jammer dat oom agent (onze belastingscenten) langs moet komen om ze te begleiden bij het afrekenen, waarschijnlijk was dat nodig ook.
Jammer dat oom agent (onze belastingscenten) langs moet komen om ze te begleiden bij het afrekenen, waarschijnlijk was dat nodig ook.
maar naast de boodschappenfilm is er natuurlijk ook de sinterklaasterror-film hierbij gaan ze verkleed als sinterklaas en zwarte piet op cadeautocht in, je raad het al DE BART SMIT, en wat gebeurd er? ze hebben dus geen geld bij, en laten alles bij de kassa staan, whahaha.
niet grappig, maar als je het ziet is het komisch, en daar gaat het om, echter vind ik de Kabouter plop-horror varianten heerlijk, vooral de douche-horror
maar naast de boodschappenfilm is er natuurlijk ook de sinterklaasterror-film hierbij gaan ze verkleed als sinterklaas en zwarte piet op cadeautocht in, je raad het al DE BART SMIT, en wat gebeurd er? ze hebben dus geen geld bij, en laten alles bij de kassa staan, whahaha.
niet grappig, maar als je het ziet is het komisch, en daar gaat het om, echter vind ik de Kabouter plop-horror varianten heerlijk, vooral de douche-horror