AXClub stranddag Zeeland
Moderators: Browny, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
-
- AX Master
gertjuh wrote:Ik ben al terug, ik kijk namelijk altijd formule1 en vandaag dus ook.
Ik was er iets eerder dan duff en tanky
Ik vondt het wel weer erg gezellig...
Vooral met de zwemband, he tanky?
het zwembandje was echt om te gille zo grappig hahahaha
Ik vond het een supper meeting met heeeeeel veel zon en lekker water van het veerse meer en viel de tour rit gelukkig mee met de lengte en de boulevard was ook heel mooi om over heen te paraderen met ons clubje axen
in 1 woord GESLAAGD
en voor herhaling vadbaar hehehe
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
hello,
Bedankt aan de organisatie voor die leuk meeting.
Hier zijn mijn fotos :
toch ook de axs gekeken :
Duff zal zeker even rood zijn als ik ...
De pas gespot ax GT eigenaar :
lekker insmeren :
de campingcar :
te warm om te sleutelen ? nee nee, bikini aandoen en 't is ok
YESSSSSSSSSSSS de lichten doen het
toch maar prutsen op een ander ax :
goedkoop lawaaimaker :
en verfrissing zoeken in de water was heeeeeeeeeeeeeel leuk vandaag :
En exclusief de Ax Croco :
nu ben ik rood als een kreeft, is mijn bestuurder deur nog meer kapot, maar .... HET WAS EEN HEEEEEEEEEEL LEUKE DAG !
Bedankt aan de organisatie voor die leuk meeting.
Hier zijn mijn fotos :
toch ook de axs gekeken :
Duff zal zeker even rood zijn als ik ...
De pas gespot ax GT eigenaar :
lekker insmeren :
de campingcar :
te warm om te sleutelen ? nee nee, bikini aandoen en 't is ok
YESSSSSSSSSSSS de lichten doen het
toch maar prutsen op een ander ax :
goedkoop lawaaimaker :
en verfrissing zoeken in de water was heeeeeeeeeeeeeel leuk vandaag :
En exclusief de Ax Croco :
nu ben ik rood als een kreeft, is mijn bestuurder deur nog meer kapot, maar .... HET WAS EEN HEEEEEEEEEEL LEUKE DAG !
ten eerste ben ik verbrand en kan me vriendin me niet insmeren met aftersun jammer.
ten tweede wil ik een bedrag voor de schade die ik heb opgelopen aan mijn lachspieren, deze wil ik graag innen bij Gertjuh, man gek ik heb me kapot gelachen
toen bijna in vlissingen nog me ax in de prak, bij invoegen gaf de hH$^Fter me geen voorrang terwijl ik dat DAAR wel hoor te krijgen, (Zat anders in een anwb-auto, slordig)
verder, de foto van elsje in bikini die aan het sleutelen is, is een dikke 10 waard !
na 3 dagen friet eten is voor de verandering WEER friet eten toch lekker
ik vond het leuk, de opkomst was goed, ik kan 6 maanden niet meer lopen op die verbrande voeten, en me ax is niet schoon meer.
maar die filmpjes en foto's, en de herinneringen? die zijn niet meer kapot te maken.
ook leuk dat Marcel er was, is mijn flyer-werk niet voor niks geweest.
ik hoop dat iedereen genoten heeft, en de 5 ? bij Sander heeft betaald, onze trouwe (verbrande) penningmeester.
en dan krijgt duffje weer wat terug voor de boodschappen hoopt ie .
het was gezellig, warm, en goed geregeld,
hopelijk is iedereen heelhuids thuisgekomen,
en TOT DE VOLGENDE KEER.....(waar dat ook mag wezen)
in ieder geval genoeg gelachen.
hier de foto's, zijn wel verkleind aangezien dit trage forum het anders niet aankan(grapje marc haha)
marcel zijn velgjes zijn vet (edit, dit zijn de velgen zoals marc ze heeft alleen dan niet wit gemaakt)
marcels kofferbak:
om 08:00 uur de boel grondig afgezet met TANKY en GERTJUH, fantastisch en goed geregeld heren, mijn dank !
ook voor elk parkeervak een mooi papier geplakt wat het toch net iets ge?rganiseerder eruit liet zien !
gertjuh was ook 'content' met de papieren
echte teamwork deel 1 !!:
en dan komt er een duitser terwijl je de boel afplakt:
"wat machst du?"
ik: "jaa de Citroën ax club !"
"oke."
maar de helft had dit dingetje gekocht h?, maar ik als brave zeeuw had het toch maar gedaan,
gertjuh, je omkleedbus was magnifiek, ook het tafelvoetballen waren pluspunten op je lijstje maar volgende keer maar gewoon met je ax komen ok
van tafelvoetbal -> naar echt voetbal !, tot de tijd dat de 1e axjes eraan kwamen
echte teamwork deel 2 !!:
het testen van de airbag voor in de ax verliep uitstekend:
ook kwam de mintgroene ax met bestuurder Edwin nog even langs, helaas was het van korte duur, daar komt stiekem ook wel een dikke audio-installatie in als ik het mag geloven
ook werden de airbags aan diverse testen ondervonden.
gertjuh zegt:
GOEDGEKEURD
u kunt gerust wat drinken bij Bistro G.T. 'de achterklep'
hier een mooie foto voor in je WIE=WIE edwin
marcel zijn GT nog een keer door de bocht kan ie ook meteen een wie=wie aanmaken als hij dat wilt , hij lijkt me wel al Weg-Wijs op het forum
airbagtest in het geval er 2 personen in de ax rijden
groepsse...... uhh foto
een fotomodel met een cupje op de achtergrond
hierna brak mijn tft-schermpje van mijn camera haha
lekker bakken in de zon:
laatkomers zijn ook altijd nog welkom !
elsje de clubmontrisse haar bordeauxje stond er ook blinkend bij.
zie ik daar een verbrand chorizzo-worstje lopen?
wat stond er op die airbag? vast de reden waarom ie lek was eind van de dag.
Tourritje apart als afsluiting van de meeting, echter waren er hier nogmaar 6 axjes, maar wel reuze gezellig
langzaam doemt er iets cupachtigs in mijn spiegel op
boulevard vlissingen onveilig gemaakt !
de laatste foto is niet verkleind, en ik hoop dat jullie hem allen als bureaublad-achtergrond instellen, ik heb het al gedaan, en ik vind het een leuke vastlegging van deze fantastische meeting.
wens mij geluk met mijn verbrande voeten, dan zie ik jullie de volgende meeting weer
**de op de foto's aangebrachte papieren en afzetlint is allemaal keurig verwijderd, de hiervoor enige aanmerkingen en opmerkingen kunt u kwijt bij.... weet ik veel probeer de buren is
ten tweede wil ik een bedrag voor de schade die ik heb opgelopen aan mijn lachspieren, deze wil ik graag innen bij Gertjuh, man gek ik heb me kapot gelachen
toen bijna in vlissingen nog me ax in de prak, bij invoegen gaf de hH$^Fter me geen voorrang terwijl ik dat DAAR wel hoor te krijgen, (Zat anders in een anwb-auto, slordig)
verder, de foto van elsje in bikini die aan het sleutelen is, is een dikke 10 waard !
na 3 dagen friet eten is voor de verandering WEER friet eten toch lekker
ik vond het leuk, de opkomst was goed, ik kan 6 maanden niet meer lopen op die verbrande voeten, en me ax is niet schoon meer.
maar die filmpjes en foto's, en de herinneringen? die zijn niet meer kapot te maken.
ook leuk dat Marcel er was, is mijn flyer-werk niet voor niks geweest.
ik hoop dat iedereen genoten heeft, en de 5 ? bij Sander heeft betaald, onze trouwe (verbrande) penningmeester.
en dan krijgt duffje weer wat terug voor de boodschappen hoopt ie .
het was gezellig, warm, en goed geregeld,
hopelijk is iedereen heelhuids thuisgekomen,
en TOT DE VOLGENDE KEER.....(waar dat ook mag wezen)
in ieder geval genoeg gelachen.
hier de foto's, zijn wel verkleind aangezien dit trage forum het anders niet aankan(grapje marc haha)
marcel zijn velgjes zijn vet (edit, dit zijn de velgen zoals marc ze heeft alleen dan niet wit gemaakt)
marcels kofferbak:
om 08:00 uur de boel grondig afgezet met TANKY en GERTJUH, fantastisch en goed geregeld heren, mijn dank !
ook voor elk parkeervak een mooi papier geplakt wat het toch net iets ge?rganiseerder eruit liet zien !
gertjuh was ook 'content' met de papieren
echte teamwork deel 1 !!:
en dan komt er een duitser terwijl je de boel afplakt:
"wat machst du?"
ik: "jaa de Citroën ax club !"
"oke."
maar de helft had dit dingetje gekocht h?, maar ik als brave zeeuw had het toch maar gedaan,
gertjuh, je omkleedbus was magnifiek, ook het tafelvoetballen waren pluspunten op je lijstje maar volgende keer maar gewoon met je ax komen ok
van tafelvoetbal -> naar echt voetbal !, tot de tijd dat de 1e axjes eraan kwamen
echte teamwork deel 2 !!:
het testen van de airbag voor in de ax verliep uitstekend:
ook kwam de mintgroene ax met bestuurder Edwin nog even langs, helaas was het van korte duur, daar komt stiekem ook wel een dikke audio-installatie in als ik het mag geloven
ook werden de airbags aan diverse testen ondervonden.
gertjuh zegt:
GOEDGEKEURD
u kunt gerust wat drinken bij Bistro G.T. 'de achterklep'
hier een mooie foto voor in je WIE=WIE edwin
marcel zijn GT nog een keer door de bocht kan ie ook meteen een wie=wie aanmaken als hij dat wilt , hij lijkt me wel al Weg-Wijs op het forum
airbagtest in het geval er 2 personen in de ax rijden
groepsse...... uhh foto
een fotomodel met een cupje op de achtergrond
hierna brak mijn tft-schermpje van mijn camera haha
lekker bakken in de zon:
laatkomers zijn ook altijd nog welkom !
elsje de clubmontrisse haar bordeauxje stond er ook blinkend bij.
zie ik daar een verbrand chorizzo-worstje lopen?
wat stond er op die airbag? vast de reden waarom ie lek was eind van de dag.
Tourritje apart als afsluiting van de meeting, echter waren er hier nogmaar 6 axjes, maar wel reuze gezellig
langzaam doemt er iets cupachtigs in mijn spiegel op
boulevard vlissingen onveilig gemaakt !
de laatste foto is niet verkleind, en ik hoop dat jullie hem allen als bureaublad-achtergrond instellen, ik heb het al gedaan, en ik vind het een leuke vastlegging van deze fantastische meeting.
wens mij geluk met mijn verbrande voeten, dan zie ik jullie de volgende meeting weer
**de op de foto's aangebrachte papieren en afzetlint is allemaal keurig verwijderd, de hiervoor enige aanmerkingen en opmerkingen kunt u kwijt bij.... weet ik veel probeer de buren is
Last edited by DuFF on SunJul16, 2006 11:00:10 PM, edited 1 time in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Gezellig was het zeker
Krab vangen (JanSteven dan), beetje poedelen, leuk tourtochtje.
Beetje file op de terugweg.
Waar gaan we de volgende keer zwemmen
Voor de huishoudelijke mededelingen:
Sebas, je linksachter remlicht doet (deed) het niet.
En Sander, hoe heeft je tamtam je in 's hemelsnaam laten rijden
Krab vangen (JanSteven dan), beetje poedelen, leuk tourtochtje.
Beetje file op de terugweg.
Waar gaan we de volgende keer zwemmen
Voor de huishoudelijke mededelingen:
Sebas, je linksachter remlicht doet (deed) het niet.
En Sander, hoe heeft je tamtam je in 's hemelsnaam laten rijden
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Nog een paar foto's van mijn kant.
Drie GT carbs op een rijtje en een vierde ff verderop, toch best zeldzaam...
Zo zie je ze nooit, zo twee keer op een meeting:
Knutselen!!
En dan komen we bij Cindy, de serie
JanSteven laat aan Anne zien wat er zoal bloeit en groeit in Zeeland:
Dit zijn pas booskijkers
Op de boulevard:
Op groot formaat na te bestellen
Lieffffff:
Sander en Duff nemen een frietje....
En op de terugweg, eindelijk, na twee en een halfjaar AX rijden eindelijk een memorabele km stand kunnen vastleggen:
Drie GT carbs op een rijtje en een vierde ff verderop, toch best zeldzaam...
Zo zie je ze nooit, zo twee keer op een meeting:
Knutselen!!
En dan komen we bij Cindy, de serie
JanSteven laat aan Anne zien wat er zoal bloeit en groeit in Zeeland:
Dit zijn pas booskijkers
Op de boulevard:
Op groot formaat na te bestellen
Lieffffff:
Sander en Duff nemen een frietje....
En op de terugweg, eindelijk, na twee en een halfjaar AX rijden eindelijk een memorabele km stand kunnen vastleggen:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Rock's wrote:Ik heb nog 2 grote vragen,.......
Had Sander zijn AX gewassen ? (hij ziet er schoner uit als anders)
Heeft Marc een meeting met zijn cup-AX meegemaakt zonder panne of storingen ?
nee
ja (maar het was dan ook maar 2 uur rijden in totaal)
Jongens en meisjes het was weer een wereldfeest. Ik heb van jullie genoten. Tanky en duff harstikke bedankt voor deze wereldmeeting. Alleen iets minder zon volgende keer goed. Ik heb PIJN.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
Ik had overwogen om met Sebastian langs te komen.
Maar toen zaterdag Nigel het begaf, was dat de definitieve doorslag om die rit van ruim 2 uur niet te maken.
Gelukkig hebben we onlangs zo'n zwembad voor in de tuin gekocht van ruim 3 meter diameter en als we daar de 3 momenteel aanwezige Citro?ns uit onze verzameling bijtellen hebben we ook een mini-meeting.
Maar toen zaterdag Nigel het begaf, was dat de definitieve doorslag om die rit van ruim 2 uur niet te maken.
Gelukkig hebben we onlangs zo'n zwembad voor in de tuin gekocht van ruim 3 meter diameter en als we daar de 3 momenteel aanwezige Citro?ns uit onze verzameling bijtellen hebben we ook een mini-meeting.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
het was gezellig!
jammer dat ik voorstelling van het zwembandje heb gemist. maar ja, het voordeel van laatkomen is weer dat je niet zo verbrand raakt
en ik ben zo blij dat m'n lampjes het weer doen!
de foto's van deze pagina zijn een onmogelijke opgave voor m'n computertje maar ik heb ongeveer de helf gezien en dat was ook al leuk!
nu ga ik nog even lekker zwemmen in de kralingse plas!
jammer dat ik voorstelling van het zwembandje heb gemist. maar ja, het voordeel van laatkomen is weer dat je niet zo verbrand raakt
en ik ben zo blij dat m'n lampjes het weer doen!
de foto's van deze pagina zijn een onmogelijke opgave voor m'n computertje maar ik heb ongeveer de helf gezien en dat was ook al leuk!
nu ga ik nog even lekker zwemmen in de kralingse plas!
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen