Ik dacht goedkoop een 205 op de kop te tikken en een aantal onderdelen over te zetten. Nu hoor ik van allerlei kanten dat ik beter een 106 Rally of een saxo kan kopen.
Het uit eindelijke doel is in ieder geval een goede stevige strakke rally bak te maken om eens te kijken hoe dat nou rijdt.
Dus wat is volgens jullie de ideale Donor auto om je AX nog lekkerder te maken.
Donorauto
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Donorauto
Zo das best rap maar moet nog rapper .
www.cyberspees.nl
ik ben momenteel bezig met het bouwen van een rally/circuit wagen, met als basis een citroen ax furio, ik ga zelf het ondertel van een saxo vts gebruiken, het beste zou zijn een onderstel van een 106gti / saxo vts 16v zijn met de schijven achter. Verder past het onderstel van een 205 niet onder een ax, schijnt te kunnen maar met veel moeite. de peu 106/cit saxo zijn gebaseerd op de ax en in veel opzichten zijn ze identiek.
ik ben momenteel bezig met het bouwen van een rally/circuit wagen, met als basis een citroen ax furio, ik ga zelf het ondertel van een saxo vts gebruiken, het beste zou zijn een onderstel van een 106gti / saxo vts 16v zijn met de schijven achter. Verder past het onderstel van een 205 niet onder een ax, schijnt te kunnen maar met veel moeite. de peu 106/cit saxo zijn gebaseerd op de ax en in veel opzichten zijn ze identiek.