indicatielampje remme
Moderators: denny, vtspower, webmasters
indicatielampje remme
trap ik op de rem, gaat lampje branden
maar schijven en blokjes zijn nog nieuw (door Q01z gemonteerd)
als ik rem gaat het lampje branden, als de motor uitstaat enz en ik trap de rem in, dan kan ik 'm niet helemaal intrappe, remvloeistof zit er nog gewoon in, en toen i kremde wou die ff opeens naar links sturen
wie weet wat het kan zijn? ik ga morgeochtend ff naar de garage.
verder reed ik erna makkelijk 2 uur verder zonder er problemen van te hebben, maar het lampje bleef wel de hele tijd branden, bij het intrappen van de rem dan
mischien een slangetje van de remvloeistof dood?
en dat de kabeltjes van de remblokjes tegen elkaar hangen, waardoor hij aangeeft dat de remblokjes opzijn, terwijl dit niet is....
maar schijven en blokjes zijn nog nieuw (door Q01z gemonteerd)
als ik rem gaat het lampje branden, als de motor uitstaat enz en ik trap de rem in, dan kan ik 'm niet helemaal intrappe, remvloeistof zit er nog gewoon in, en toen i kremde wou die ff opeens naar links sturen
wie weet wat het kan zijn? ik ga morgeochtend ff naar de garage.
verder reed ik erna makkelijk 2 uur verder zonder er problemen van te hebben, maar het lampje bleef wel de hele tijd branden, bij het intrappen van de rem dan
mischien een slangetje van de remvloeistof dood?
en dat de kabeltjes van de remblokjes tegen elkaar hangen, waardoor hij aangeeft dat de remblokjes opzijn, terwijl dit niet is....
Spreken is goud, Ductape is zilver.
- Joris
- AX Master Spammer
Als je je contact af zet en een paar keer op de rem trapt kun je hem helemaal niet meer intrappen!
Als er verder geen problemen optreden met goed remmen zou ik me geen zorgen maken!
Elektrisch en citroen gaat al jaren niet goed samen![/i]
Als er verder geen problemen optreden met goed remmen zou ik me geen zorgen maken!
Elektrisch en citroen gaat al jaren niet goed samen![/i]
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Joost wrote:remolie niveau indicatie lampje, en wat ook kan zijn is dat 1 van de slijt indicatoren lampje niet/nooit bevestigd is en nu ergens sluiting ligt te maken.
dat bedoelde ik te zeggen ja met me laatste zinnetjes, dat het ergens sluiting maakt
en ik kan pas dinsdag naar de garage,......grmblz de hele tijd dat rotlampje zien branden als ik rem
(diegene die het zondag al opgelost krijgt op de zeelandmeeting, krijgt een uhh.... tja ...... appelflap ?)
Spreken is goud, Ductape is zilver.