Ik snap helemaal geen reet van dat stomme ding, ik wil dat ie gewoon een keertje m'n achterruit droog veegt maar heb geen idee met welk knopje of met welke stengel dat dan moet.
Rechts naast het stuur zit een knopje van de ruitensproeierinstallatie (3 maal woordwaarde) maar dan komt er ook van dat schoonmaakmiddel uit en dat wil ik verdomme niet!!!
Met de stengels aan de stuurkolom kom ik ook niks verder en om nou iedere keer je ruitenwisservloeistofreservoir half te ledigen is ook zo overdreven.
Anyone?
Ruitenwisser achter
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Afhankelijk of je ax een type 1 of 2 is..
Als je ronde stengeltjes heb, moet je voor de achterruitenwisser het uiteinde van het pookje een slagje draaien.
Voor de type 1's, met de vierkante (in doorsnede) stengels (en het vierkant gevormde dashboard)zit de achterwisser ergens met 'n knopje op 't dashboard. Maar waar... dat is voor de type 1 experts..
Als je ronde stengeltjes heb, moet je voor de achterruitenwisser het uiteinde van het pookje een slagje draaien.
Voor de type 1's, met de vierkante (in doorsnede) stengels (en het vierkant gevormde dashboard)zit de achterwisser ergens met 'n knopje op 't dashboard. Maar waar... dat is voor de type 1 experts..
-
- AX liefhebber
Glenn@nl wrote:Voor de type 1's, met de vierkante (in doorsnede) stengels (en het vierkant gevormde dashboard)zit de achterwisser ergens met 'n knopje op 't dashboard. Maar waar... dat is voor de type 1 experts..
Het knopje direct achter waar je sleutel en sleutelhanger bungelen tijdens het rijden.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber