zondag, weekend, veel mensen die liggen te slapen met hun nieuwe vriend, een kater, tot laat in de middag,
maar ik? ik moet werken, opzich kan ik daar nu wel mee leven, maar
als je dan voor de spiegel staat en je een catweazle lijkt begint de dag al raar...
...en dan is t tijd om te vertrekken en dan loop je naar de passagierskant van de ax, om je rotzoo op de bijrijdersstoel te deponeren, en je laat een slaperig blik op je rechter voorwiel vallen.....
zo lek als .....LEK
nee dan heb je helemaal geen zin meer om te werken op zondag,
*EDIT* ik kon geen eens is ontdekken waarom ie plat stond **
de perfecte zondagochtend
Moderators: Rock's, webmasters
de perfecte zondagochtend
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
Simpele Ziel wrote:Klinkt niet echt als de perfecte zondag ochtend nee...
ventiel bekeken? misschien hebben ze die voor de lol leeg laten lopen....
Om jouw even de perfecte zondag ochtend te geven
het is alweer "ge'paraplu't" maar je ziet 'm wel zitten, was maar een klein rotgaatje, ze konden het pas vinden in een bak met water,
weer 8 euro voor reparatie van zo'n band, 2e keer al op zondag
moet niet weer gebeuren, anders weet ik al waar ik 'm lekrij telkens
-
- AX Spaster Mammer
muis_84 wrote:kakanox wrote:DuFF wrote:moet niet weer gebeuren, anders weet ik al waar ik 'm lekrij telkens
waar dan?
Over de spijkerstrip van zijn werk heen
whahaha nee toch, over de oprit van scoutingboerderij
slopen we vaak radio's tv's en meubilair, dus kan best dat er glas of spijkers etc. ligt...
DuFF wrote:muis_84 wrote:kakanox wrote:DuFF wrote:moet niet weer gebeuren, anders weet ik al waar ik 'm lekrij telkens
waar dan?
Over de spijkerstrip van zijn werk heen
whahaha nee toch, over de oprit van scoutingboerderij
slopen we vaak radio's tv's en meubilair, dus kan best dat er glas of spijkers etc. ligt...
Das wel vervelend, toen ik een langzaam leeglopende band had heb ik denk ik in Goes, op dat parkeerterrein achter het station, zijn ze opt moment in de buurt aan het bouwen een spijkertje opgepikt...