Wat kun je voor een ax vragen?
Moderators: Rock's, webmasters
Wat kun je voor een ax vragen?
Beste ax-ers,
gewoon puur uit interesse ben ik benieuwd wat ik nog voor mijn ax kan vragen. Sommige forummers weten wat er aan mijn ax is gedaan en zo niet, dan is dit uitgebreid te lezen in mijn wie is wie ( http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=6465 ).
Ik ben gewoon benieuwd wat mijn bakkie kan opleveren. En stel je verkoopt je ax; is het dan beter om hem origineel te verkopen of met alles erop en eraan (geblindeerde ramen, morettes, cituning/arnd velgen, etc.)?
Ben benieuwd naar de reacties .
Even wat technische info:
km stand zit rond de 115000 (iets eronder nog),
aandrijfas rechts afgelopen dinsdag vervangen en
rijdt echt perfect en lekt NIET.
Geen roest (al dan niet behandeld) en voor de rest gewoon een super auto! Bouwjaar is 1993 en hij heeft een GTI interieur. Verder zit er een remus demper op en is hij Apex verlaagd. Alle originele onderdelen zijn er nog (originele veren, uitlaat, interieur, koplampen, etc.!). ALLE bonnen zijn aanwezig inclusief Nationale Auto Pas (NAP). Nieuwe APK (2/3 weken geleden laten keuren) en GEEN mankementen. Er is een Camco Pro Star alarm ingebouwd (op afstand starten + je auto bedienen met je horloge).
gewoon puur uit interesse ben ik benieuwd wat ik nog voor mijn ax kan vragen. Sommige forummers weten wat er aan mijn ax is gedaan en zo niet, dan is dit uitgebreid te lezen in mijn wie is wie ( http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=6465 ).
Ik ben gewoon benieuwd wat mijn bakkie kan opleveren. En stel je verkoopt je ax; is het dan beter om hem origineel te verkopen of met alles erop en eraan (geblindeerde ramen, morettes, cituning/arnd velgen, etc.)?
Ben benieuwd naar de reacties .
Even wat technische info:
km stand zit rond de 115000 (iets eronder nog),
aandrijfas rechts afgelopen dinsdag vervangen en
rijdt echt perfect en lekt NIET.
Geen roest (al dan niet behandeld) en voor de rest gewoon een super auto! Bouwjaar is 1993 en hij heeft een GTI interieur. Verder zit er een remus demper op en is hij Apex verlaagd. Alle originele onderdelen zijn er nog (originele veren, uitlaat, interieur, koplampen, etc.!). ALLE bonnen zijn aanwezig inclusief Nationale Auto Pas (NAP). Nieuwe APK (2/3 weken geleden laten keuren) en GEEN mankementen. Er is een Camco Pro Star alarm ingebouwd (op afstand starten + je auto bedienen met je horloge).
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Ik gok.... een 16 of 1700,- zoals hij nu is....
Met originele koplampen en std wielen 12 of 1300,-
De wielen en koplampen zouden bij elkaar 500,- op kunnen leveren...
Oftewel,... het maakt weinig uit..... omdat het verschil weer wordt opgevuld aan de std. ondrdelen die je kan verkopen....
hiermee kan ik je aanraden om pas onderdelen los te halen als de auto verkocht is.... dan kan je de geinteresseerde laten kiezen
Met originele koplampen en std wielen 12 of 1300,-
De wielen en koplampen zouden bij elkaar 500,- op kunnen leveren...
Oftewel,... het maakt weinig uit..... omdat het verschil weer wordt opgevuld aan de std. ondrdelen die je kan verkopen....
hiermee kan ik je aanraden om pas onderdelen los te halen als de auto verkocht is.... dan kan je de geinteresseerde laten kiezen
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
1700 euro vind ik mijn ogen dan weer veel voor een knappe GT... voor het zelfde geld heb je ook een nette gti...
maar aan de andere kant de velgen en koplampen compenseren dat bedrag weer..
denk dat die van mij over een tijdje voor +/- 2500 op mp gaat..met alle onderdelen die ik hier heb.. en krijg ik het er niet voor blijf ik er lekker in rijden of gaat ie naar me zusje/moeder
maar aan de andere kant de velgen en koplampen compenseren dat bedrag weer..
denk dat die van mij over een tijdje voor +/- 2500 op mp gaat..met alle onderdelen die ik hier heb.. en krijg ik het er niet voor blijf ik er lekker in rijden of gaat ie naar me zusje/moeder
-
- AX super weirdo
Ik ken een meesterlijk knappe GT uit 1992 met een volledige Musketier body-kit en compleet overgespoten +-2 jaar terug. Nog veel speciaaler en voor deze wordt 2500 gevraagd.... Ik ben er nog bij wezen kijken en heb hem een bod gedaan van 2200 (veel te veel in mijn ogen) zelfs daar ging hij niet op in. Ik denk dat hij er nu al 1 jaar mee zit...
Ik denk dus dat je voor zulke bedragen niet meer van een GTtje afkomt... Ik zou de auto verkopen voor 1200 a 1300 en de onderdelen los verkopen, dan brengt het meer op...
Ik denk dus dat je voor zulke bedragen niet meer van een GTtje afkomt... Ik zou de auto verkopen voor 1200 a 1300 en de onderdelen los verkopen, dan brengt het meer op...
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
master-arnie wrote:Ik ken een meesterlijk knappe GT uit 1992 met een volledige Musketier body-kit en compleet overgespoten +-2 jaar terug. Nog veel speciaaler en voor deze wordt 2500 gevraagd.... Ik ben er nog bij wezen kijken en heb hem een bod gedaan van 2200 (veel te veel in mijn ogen) zelfs daar ging hij niet op in. Ik denk dat hij er nu al 1 jaar mee zit...
Het brengt niet zozeer veel meer op, maar je raakt het sneller kwijt.....
Liefhebbers zijn er niet heel veel, je verruimt je "markt" door de auto gedeeltelijk standaard te maken en de onderdelen los,...... zo ben je hem/het sneller kwijt.
Natuurlijk is in zijn geheel verkopen leuker... dan gaat hij naar een leifhebber en zie je hem waarschijnlijk wel weer eens opduiken op meetings....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:
Het brengt niet zozeer veel meer op, maar je raakt het sneller kwijt.....
Liefhebbers zijn er niet heel veel, je verruimt je "markt" door de auto gedeeltelijk standaard te maken en de onderdelen los,...... zo ben je hem/het sneller kwijt.
Natuurlijk is in zijn geheel verkopen leuker... dan gaat hij naar een leifhebber en zie je hem waarschijnlijk wel weer eens opduiken op meetings....
Ben ik inderdaad met je eens, maar in orignele staat verkopen lijkt mij ook wel wat.
Zelf dacht ik rond de 1500 euro te zitten voor mijn originele GT omdat er genoeg aan gedaan is en hij technisch in een 100 procent goede staat verkeerd. Daarbij komt de "lagere" km stand en het feit dat de gehele historie bekend is (incl. ALLE bonnen (zelfs van alle keren benzine tanken ) die ik heb gehad voor mijn ax).
De onderdelen zijn als het goed is zo weg; neem ik aan
master-arnie wrote:Ik ken een meesterlijk knappe GT uit 1992 met een volledige Musketier body-kit en compleet overgespoten +-2 jaar terug. Nog veel speciaaler en voor deze wordt 2500 gevraagd.... Ik ben er nog bij wezen kijken en heb hem een bod gedaan van 2200 (veel te veel in mijn ogen) zelfs daar ging hij niet op in. Ik denk dat hij er nu al 1 jaar mee zit...
Zit ik inderdaad ook aan te denken. MAAR het is niet zo dat ik hem binnen een week weg wil hebben dus hoeft het niet met spoed te gebeuren. Binnenkort maar is op marktplaats knallen om te kijken wat de reacties zijn .
-
- Drempelkiller
Rooney wrote:Hij doet um niet weg hij heeft gewoon een corrigerende tik nodig
Ik heb het gevoel dat er een corrigerende dreun nodig is
Groetjes, Henk
PS
Ben, daar krijg je spijt van er zijn hier voorbeelden genoeg van
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Wat een reacties weer prachtig!
Ik heb al eerder een ax weggedaan en daar kreeg ik idd ook spijt van. Ik twijfel over mijn ax omdat ik een peugeot 205 1.6 /1.9 CTI of GTI een erg leuke opvolger vindt . Daarbij komt dat mijn ax eigenlijk een soort van af is en een nieuw projectje altijd wel leuk is .
Ik zeg nog niks met zekerheid maar de twijfel is er wel...
Ik heb al eerder een ax weggedaan en daar kreeg ik idd ook spijt van. Ik twijfel over mijn ax omdat ik een peugeot 205 1.6 /1.9 CTI of GTI een erg leuke opvolger vindt . Daarbij komt dat mijn ax eigenlijk een soort van af is en een nieuw projectje altijd wel leuk is .
Ben 86 wrote:Wat een reacties weer prachtig!
Ik heb al eerder een AX weggedaan en daar kreeg ik idd ook spijt van. Ik twijfel over mijn AX omdat ik een peugeot 205 1.6 /1.9 CTI of GTI een erg leuke opvolger vindt . Daarbij komt dat mijn AX eigenlijk een soort van af is en een nieuw projectje altijd wel leuk is .
205 1.9 gti ? vind die maar in een goeie staat(of eentje die recht is) of eentje die uit 1 geheel bestaat en niet uit 5 verschillende (kwam m'n maatje laatst achter, z'n wielkast is gewoon dubbel, zitten er 2 op elkaar )
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer