Ik heb gisteren begrepen dat we zaterdags naar friesland gaan en daar blijven pitten en pas zondag eind van de dag terug gaan. (op visite bij een goede vriend die naar het hoge noorden is verhuist) Ik kan er dus niet bijzijn.
Browny wrote:Ik heb gisteren begrepen dat we zaterdags naar friesland gaan en daar blijven pitten en pas zondag eind van de dag terug gaan. (op visite bij een goede vriend die naar het hoge noorden is verhuist) Ik kan er dus niet bijzijn.
jammer, je gaat dus heel wat missen, waaronder DuFF die ruzie maakt met duitsers omdat ze op afgezette parkeerplaatsen gaan staan
*nee grapje zal wel niet maarja t is en blijft een openbare parkeerplaats whaha
ik zal me er ook maar eens mee gaan bemoeien ben net terug van 2 weken werk. leuke lokatie de veerse dam en ook genoeg parkeer plek ent water is ook goed op temp voor een plons partijdje haha.
en een toerrit over de boule in vlissingen??? is mooie route hoor
in ieder geval het word weer een heel gezellige meeting en hopelijk mooi weer
tank_driver wrote:ik zal me er ook maar eens mee gaan bemoeien ben net terug van 2 weken werk. leuke lokatie de veerse dam en ook genoeg parkeer plek ent water is ook goed op temp voor een plons partijdje haha.
en een toerrit over de boule in vlissingen??? is mooie route hoor
in ieder geval het word weer een heel gezellige meeting en hopelijk mooi weer
dit is inclusief een ministop achter de boulevard naast de bioscoop om vervolgens bij "het smoske" een heerlijk belgisch broodje te halen alles kan ....we zien wel tanky er zijn zat goeie idee?n, eerst die parkeerplek maar is afzetten, en een tijd bespreken,
ik ben er iig al om 08.00
@ joost : je kan nog een clubshirt verkopen aan de monteur van citro?n-garage hier in vlissingen.
de monteur van de citro?ngarage in vlissingen was van de club en meetings op de hoogte en is vermoedelijk bij deze meeting aanwezig gezellig, hij vond het clubshirt dat ik droeg vet en wilt er ook eentje, tevens hier bij de garage wat flyers achtergelaten, als er nu mensen met ax'jes bij de garage komen zouden ze die inlichten over de club (gratis reclame hehe)