maar mens, een ax kost zo weinig.....
Die houd je er gewoon naast als hobbywagentje toch?
Ik bedoel, wat kosten de meeste axen hier? tussen 500 en 1500 euro?
dat is de moeite van het inruilen niet waard. En als je hem inruilt weet je zeker dattie op de sloop belandt.
Alweer gedateert, maar erg lief zo'n W8 biturbo BMW 635 CSI Of de zeer zeldzame M6 versie blijven ook Zijn nieuwe broer doe i kde AX ook wel voor weg
Deze zou ik alleen al doen voor het monsterlijke V8-musclecar-geluidje
De Holden Monaro alias Pontiac GTO
Bandenfabrikant Fulda, een dochteronderneming van Goodyear, heeft speciaal voor de introductie van een nieuwe hoge snelheidsband, vele miljoenen euro's ge?nvesteerd in de bouw van deze heel bijzondere en unieke sportcoup?. Voor dit project werd de firma Maybach van DaimlerChrysler benaderd omdat men ooit in het verre verleden voor Fulda de Maybach SW 38 had gebouwd. De bandenfirma wilde met deze supergestroomde sportwagen in 1938 aantonen dat de door hun ontwikkelde banden een snelheid van meer dan 200 km/u aankonden.
Maybach Exelero Slechts ??n gebouwd 700 pk, 1020 Nm, 351 km/u 0-100 km/ in 4,5 seconden Mooi en lelijk tegelijk Prijs ? 10 miljoen euro
Bandenfabrikant Fulda, een dochteronderneming van Goodyear, heeft speciaal voor de introductie van een nieuwe hoge snelheidsband, vele miljoenen euro's ge?nvesteerd in de bouw van deze heel bijzondere en unieke sportcoup?. Voor dit project werd de firma Maybach van DaimlerChrysler benaderd omdat men ooit in het verre verleden voor Fulda de Maybach SW 38 had gebouwd. De bandenfirma wilde met deze supergestroomde sportwagen in 1938 aantonen dat de door hun ontwikkelde banden een snelheid van meer dan 200 km/u aankonden.
Maybach Exelero Slechts ??n gebouwd 700 pk, 1020 Nm, 351 km/u 0-100 km/ in 4,5 seconden Mooi en lelijk tegelijk Prijs ? 10 miljoen euro
Ik heb opeens meer vertrouwen in mijn fulda bandjes
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
die aprilia ook helemaal niks mis mee vorig weekend had ik het hele weekend zo'n r6 tot mijn beschikking wat een feest en snelle auto's fuck snelle auto's doe mij maar een motor echt