wij hopen allen op goed weer, en dat denk ik zo vast wel in die periode, echter voor de mensen van ver word het toch een stuk minder omdat het maar 1 dag is jaRob GT wrote:Ik had me zo verheugd op een heel weekend... T'is voor mij al snel meer dan 2 uur rijden(met deze temperaturen niet zo lekker) Dus ik denk er nog even over na...
Ik wacht ook wel even af wat we precies gaan doen... maar met slecht weer ben ik er sowieso niet.
AXClub stranddag Zeeland
Moderators: Browny, webmasters
Spreken is goud, Ductape is zilver.
yeah, of slapen op je achterbank met geblindeerde ramen, ze kunnen nooit raden dat je illegaal kampeert dan.....valt mischien wel op als er meer dan 10 naast elkaar staanElsje wrote:een visvergunning kopen en je tent langs een sloot opzetten??DuFF wrote: er zullen vast wel goeie opties zijn waar je kunt overnachten, maar die schieten mij nu helaas niet te binnen
-
Simpele Ziel
- AX liefhebber

-
terror_mark
- Beginnend AX liefhebber

ik vroeg mij af of er misschien al het ??n en ander vast staad bijv. waar het is en hoeland (1 of 2 dagen) enz.
ax 4-ever
http://img446.imageshack.us/img446/1200 ... sig8bj.gif
edit:/joost onderschrift plaatje is TE groot!
http://img446.imageshack.us/img446/1200 ... sig8bj.gif
edit:/joost onderschrift plaatje is TE groot!
terror_mark wrote:ik vroeg mij af of er misschien al het ??n en ander vast staad bijv. waar het is en hoeland (1 of 2 dagen) enz.
terror_mark en anderen,
ik heb verschillende goedgekeurde locaties gevonden vandaag, flink wat afgereden
-veerse dam (meest makkelijk te vinden en ook aan het water en strand blabla ... gewoon goeie locatie, ook een friettent in de buurt etc.
of
-schotsman (ietsje moeilijker te vinden, nog dichter bij het water, maar het lijkt zomers nogal op een camping met campers en duitsers enz.)
de locatie bij schotsman heet de weg: schotsmanweg / boslaan ter info voor routeplanners.
! hoogstwaarschijnlijk word het de Veerse dam(daar het feit dit het makkelijkst te vinden is)
! de meeting is 1 dag, zondag 16 juli !
tijden zijn nog niet bekend (is marc zijn taak
verder word er nog even overlegt enz...
ter indicatie van waar de locatie 'Veerse Dam' is

ook is op de laatste plattegrond duidelijk te zien waar 'de schotsman' is.
het is bij deze nog niet zeker of het de schotsman of de veerse dam word.
tijd is ook nog niet bekend.
vanaf rotterdam is het 1 uur en 20 minuten rijden
het makkelijkste om uit te zoeken hoe u hier geraakt is te gaan naar http://route.anwb.nl/
en hier uw woonplaats in te vullen, en als eindbestemming het plaatsje Vrouwenpolder
volgens mij heet die weg 'vrouwepolderseweg' (jaja!
want dat restaurant/eetding 'Vrouwe in den Polder' zit aan die weg..
tijden;
het lijkt mij het handigst om gewoon ervoor te zorgen dat Duff en ik al lekker vroeg aanwezig zijn.. dus uurtje of 10.. dan kunnen wij de andere ontvangen, de tijden schuiven dus wat naar voren.
Voor frisdrank/chips wordt gezorgt. uiteraard is eigen inbreng altijd welkom!
voor vergoeding;
5,- p.p. dit voor de drank/chips. als er eventueel rest is verdwijnt dat in de clubkas
tijden;
het lijkt mij het handigst om gewoon ervoor te zorgen dat Duff en ik al lekker vroeg aanwezig zijn.. dus uurtje of 10.. dan kunnen wij de andere ontvangen, de tijden schuiven dus wat naar voren.
voor vergoeding;
5,- p.p. dit voor de drank/chips. als er eventueel rest is verdwijnt dat in de clubkas
uurtje of 10 ? hmm dan zit ik al 2 uur in een afbakening van afzetlint voor de club hoorq01z wrote:volgens mij heet die weg 'vrouwepolderseweg' (jaja!
tijden;
voor vergoeding;
Hmmm lijkt me interessant.
Misschien dat ik ook weer eens langs kom.
Als je maar bommentjes kan maken, want zwemmen kan ik niet.
En kopje onder zal ik wel niet gaan, want ik blijf gewoon drijven...
Je hoort het nog van mij...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
ik zal proberen het stuk parkeerplaats bij een steiger af te zette, kun je de steiger als aanloopplank gebruiken whahahagertjuh wrote:Hmmm lijkt me interessant.
om een idee te geven van de locatie !!!:

)ja die foto is daar gemaakt(