Dit verhaal had de monteur ook idd! Nu hopen dat het klopt, vanavond koelvloeistof controleren...TwoTone wrote:Als de fan niet gaat draaien, gaat de motor in de kook. Daardoor wordt de druk te hoog in het systeem, en zal via de dop op het expansievat de druk worden "geloost" en dus koelvloeistof
Jetski & Maarten (AX 1.6 Sport) UPDATE To-do-list!!
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Ik heb vanavond de koelvloeistof nog gecontroleerd en hij stond in principe net zo hoog als dat we gister weg gingen bij de monteur. Er was weer ongeveer 40 ? 50 KM mee gereden, dus ben zeer tevreden
Ik zal het onthouden van het ontluchten, mochten we 1 deze dagen nog moeten bijvullen.
Ik heb erg veel zin om samen met Jitske het Sportje eens lekker op zijn staart te trappen, maar we wachten nog even rustig af wat het blokje doet. Dus we doen nu nog vrij rustig aan. 3500 RPM max.
Wat ik 1 deze dagen wil gaan doen is speakers in de flessenhouders gaan bouwen. Kep de nodige Topics/FAQ's gezocht, dus moet niet te lastig worden!

Ik zal het onthouden van het ontluchten, mochten we 1 deze dagen nog moeten bijvullen.
Ik heb erg veel zin om samen met Jitske het Sportje eens lekker op zijn staart te trappen, maar we wachten nog even rustig af wat het blokje doet. Dus we doen nu nog vrij rustig aan. 3500 RPM max.
Wat ik 1 deze dagen wil gaan doen is speakers in de flessenhouders gaan bouwen. Kep de nodige Topics/FAQ's gezocht, dus moet niet te lastig worden!
-
- AX Spaster Mammer
Hahah, als je 'm nu al pittig vindt krijg jij de schok van je leven zodra die wijzer over de 5000 gaatjetski wrote:Ik heb erg veel zin om samen met Jitske het Sportje eens lekker op zijn staart te trappen, maar we wachten nog even rustig af wat het blokje doet. Dus we doen nu nog vrij rustig aan. 3500 RPM max.

-
- AX liefhebber
Ja ik kan me er wat bij voorstellen. Ik hoop dat dit blok het een beetje volhoud, ben er zo blij meemaster-arnie wrote:Ik weet hoe het voeltjetski wrote:Ik tref het idd welMijn eerste AX was ook een sport, maar ik bleef stoeien met dat blok. Daarom heb ik nu een (in mijn ogen) betrouwbaardere GTI uit 92

Maar goed, GTi's zijn ook niet altijd handig. Dure onderdelen. Maar aan de andere kant zijn er natuurlijk meer GTi'tjes dan Sports

-
- AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer
als die z'n werk gaat doen is het niet goed, zit er teveel in of een lekke kopapkking, werkt namelijk alleen bij overdruk.master-arnie wrote: wel eens die veer onder je vuldop gezien?
houden die monteur! Is een echte kunst om die solexjes goed af te stellen. Rijdt je wel goed warm voordat je gaat racen!jetski wrote: Onze monteur was i.i.g blij met een carb. Hij vind dat wat makkelijker dan zo'n GTI'tje met E.C.U en dergelijken
-
- AX Spaster Mammer