goede avond
ik had een vraag over me uitlaat.
ik heb een peco einddemper die maakt al wel een leuk geluit maar ken ik wat aan de demper doen om het nog ff wat harder geluid te krijgen?
mvg auke
uitlaat
Moderator: webmasters
hoi
ik heb al geen midden demper
en zit er ook al aan te denken om me cat er tussen weg te hallen maar na de apk maar hoe zit dat dan met die lambazone?
en ik vind het ok wel een leuk geluid je maar wil ff wat harder en ik heb ook al een open luchtfilter
maar is er een mogelijk om de demper vulling te verweideren of maakt dan een k*t gekrijs (scheteren) ?
ik heb al geen midden demper
en zit er ook al aan te denken om me cat er tussen weg te hallen maar na de apk maar hoe zit dat dan met die lambazone?
en ik vind het ok wel een leuk geluid je maar wil ff wat harder en ik heb ook al een open luchtfilter
maar is er een mogelijk om de demper vulling te verweideren of maakt dan een k*t gekrijs (scheteren) ?
kat ertussenuit halen maakte bij mij wel een een onwijs verschil. Tot de 80 is het geluid wel redelijk hetzelfde. Maar daarboven maakt ie zonder kat echt een tering kabaal.
Teveel herrie is toch ook niet lekker. Wordt nou al aardig gestoord met lange snelweg ritten.
Teveel herrie is toch ook niet lekker. Wordt nou al aardig gestoord met lange snelweg ritten.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.