Zag ik jou rijden maandag avond op de A12? Ik kwam net bij Arnhem-noord de snelweg op. ik voegde net iets achter jouw rode service in, volgens mij. ik kon het niet checken, want je ging 106 en met de trajectcontrole daar had ik weinig zin om je even in te gaan halen.
Eriks wrote:Zag ik jou rijden maandag avond op de A12? Ik kwam net bij Arnhem-noord de snelweg op. ik voegde net iets achter jouw rode service in, volgens mij. ik kon het niet checken, want je ging 106 en met de trajectcontrole daar had ik weinig zin om je even in te gaan halen.
Ongeveer half 8?
Hahah, dat klopt wel ja Heb je niet zien invoegen, maar ging samen met Ellen richting Didam om m'n HU op te halen. Daarna ff Arnhem in geweest. Zat idd rond de 105 op de teller, dan krijg ik n?t geen boete
Zojuist is mijn Sport S?rie 1B verkocht aan Michiel!
Hij is hiermee in goede handen, de auto wordt helemaal netjes gemaakt en eindigt niet op het circuit of in de rally-wereld.
Ik ga slapen dus ik houd het kort, maar heb als 1 v/d verkoopvoorwaarden een lidmaatschap bij de AXClub gesteld dus jullie maken binnenkort kennis met 'm
km-teller AX Diesel vandaag gesneuveld Doet 't nog af en toe, vaak ook niet met een bak herrie. Heb vandaag op de sloop een nieuwe gehaald, uit een AX 1.0. Binnenkort inbouwen!
btw, olieverbruik = ongeveer 1:1000 - zal ik maar gewoon diesel onder de vuldop gaan gooien? Hij lekt olie langs de koppakking (wederom: niks met de koelvloeistof), de vuldop en de carterpanpakking.
ach ja.. over 10.000 km moet de distributieriem en dan pak ik 'm dus maar ff flink aan