ik heb een 3deurs met rechte kasten en uit ervaring kan ik vertellen dat 185 breed net niet past.....
ik ga woensdag uitkloppen. Ik denk dat als ik het omgezette kantje platknijp met een tang, de banden al niet meer aanlopen.....
maximale bandenmaat ??
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Ik dat geval zou ik het strookje aan de binnenzijde aan het begin en aan het eind ff doorslijpen (dan buigt het wat makkelijker) + een latje tussen de tang doen (anders krijg je vouwtjes) en een doek ertussen (voor de krassen)
Mischien wist je deze maatregelen al,..... en mogelijk zijn er betere, maar ik heb een keer gezien dat de achterschermen gewoon ruwweg met een tang waren aangevallen
Suc6 iig,..... ik hoop dat het werkt...
Mischien wist je deze maatregelen al,..... en mogelijk zijn er betere, maar ik heb een keer gezien dat de achterschermen gewoon ruwweg met een tang waren aangevallen
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
henriko wrote:ik heb een 3deurs met rechte kasten en uit ervaring kan ik vertellen dat 185 breed net niet past.....
ik ga woensdag uitkloppen. Ik denk dat als ik het omgezette kantje platknijp met een tang, de banden al niet meer aanlopen.....
of de ander kant op buigen, naar buiten toe, voor een wide body
Rock's wrote:Ik dat geval zou ik het strookje aan de binnenzijde aan het begin en aan het eind ff doorslijpen (dan buigt het wat makkelijker) + een latje tussen de tang doen (anders krijg je vouwtjes) en een doek ertussen (voor de krassen)
Is op zich geen probleem toch? Als je dan maar een skirtsetje erop plakt.
Ik heb het randje met een hamer omgetikt, want het lukte niet goed met een tang. Let wel op, als je niet voorzichtig genoeg bent springt de lak eraf!
Bij mij paste 185 breed aan de bijrijders kant na het ombuigen en aan de andere kant moest ik het nog een klein beetje uitdeuken.
Bij mij paste 185 breed aan de bijrijders kant na het ombuigen en aan de andere kant moest ik het nog een klein beetje uitdeuken.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
maffuh-Sandro wrote:dus ik mag er vanuit gaan dat 165/65/14 GT velgen onder mijn rechte wielkasten passen, zonder aan te lopen?
groetjes, Sander
Bij mij pastte dat pas nadat ik de randjes had weggeslepen.
En voor de apk had ik toch maar mijn 13" 'ers er weer onder gegooid.
(14" loopt aan bij opkrikken)
En bleek toen dat een wiellager achter er scheef in zat!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage