Kevin aka kakanox

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Locked
TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

met schade? van mp zeker
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Jep, idd, die.

Image

Ben 86
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 259
Joined: TueAug09, 2005 3:07:43 PM
Location: Bleiswijk

Post by Ben 86 »

Rooney wrote:Je gaat voor kwaliteit lees ik :wink: begrijpelijk 8)


Whaha Keep on Dreaming!

Gelukkig rijdt je vriendin nu in kwaliteit rond (type2) en ga je je zelf weer in een type1 hijsen; heb je je anwb pas al aangevraagd? :twisted:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

M'n vriendin rijdt nog niet, en ik wel.. zegt dat niet genoeg? :lol:

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Hee Kev! Kheb nog een rode type 2 voorbumper liggen... Geef maar een gil als je m hebbe wil. Prijsje komen we wel uit!
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Zojuist m'n AX 14 RD Service opgehaald... 125 euro en hij rijdt echt fantastisch :D

Denk dat ik 'm helemaal origineel houd, zelfs het 1-spaaks stuur :) Staat wel lollig.

Een snelheidswonder is het niet, maar even doorduwen leverde toch al gauw dik 150 op de teller op... Duurde niet eens zo heel lang! Prima dus :D

Rook overigens wel h??l dik naar friet toen ik ff bij de pomp stopte om er nog eens ff omheen te lopen :lol:

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

frituurolie getankt?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Haha, ik niet, maar de vorige eigenaar wel denk ik :lol:

Even tussendoor: Nu zo'n 160 km gedieseld. Begon serieus te twijfelen aan de werking van de brandstofvoorraadmeter, maar nu heeft ie dan eindelijk toch echt bewogen!

Van "vol" naar "tussen 3/4e en vol" :lol:

Ontdekte op de terugweg vanaf Peanut (Abcoude) wel dat je NIET met 80 naar de 5 moet gaan op de oprit als er een vrachtwagen naast je uit komt :? Was even spannend, mocht de chauffeur dit nog lezen: Bedankt voor gas-los! :lol:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

kakanox wrote:Haha, ik niet, maar de vorige eigenaar wel denk ik :lol:

Even tussendoor: Nu zo'n 160 km gedieseld. Begon serieus te twijfelen aan de werking van de brandstofvoorraadmeter, maar nu heeft ie dan eindelijk toch echt bewogen!

Van "vol" naar "tussen 3/4e en vol" :lol:

Ontdekte op de terugweg vanaf Peanut (Abcoude) wel dat je NIET met 80 naar de 5 moet gaan op de oprit als er een vrachtwagen naast je uit komt :? Was even spannend, mocht de chauffeur dit nog lezen: Bedankt voor gas-los! :lol:


hehe, bij mij beweegt ie de eerste 200 km amper, dan pas gaat ie omlaag, rond 400 km staat ie halverwege, wat wel ongeveer klopt. Daarna gaat ie hard omlaag, bij 650 km staat ie op het rode, terwijl er dan een kleine 30l in gaat.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

IceByte wrote:
kakanox wrote:Haha, ik niet, maar de vorige eigenaar wel denk ik :lol:

Even tussendoor: Nu zo'n 160 km gedieseld. Begon serieus te twijfelen aan de werking van de brandstofvoorraadmeter, maar nu heeft ie dan eindelijk toch echt bewogen!

Van "vol" naar "tussen 3/4e en vol" :lol:

Ontdekte op de terugweg vanaf Peanut (Abcoude) wel dat je NIET met 80 naar de 5 moet gaan op de oprit als er een vrachtwagen naast je uit komt :? Was even spannend, mocht de chauffeur dit nog lezen: Bedankt voor gas-los! :lol:


hehe, bij mij beweegt ie de eerste 200 km amper, dan pas gaat ie omlaag, rond 400 km staat ie halverwege, wat wel ongeveer klopt. Daarna gaat ie hard omlaag, bij 650 km staat ie op het rode, terwijl er dan een kleine 30l in gaat.


jaloers :oops: en dan te bedenken dat je met dit heerlijke weer gewoon op sla-olie kan rijden :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

haha, ik heb idd echt een rijdende frituurpan nu.. had net al een zekere Bossie aan m'n open raam staan die een frietje oorlog kwam bestellen :lol:

Foto's:
Image
Image

Mekkio & Bossie: Bedankt voor de hulp! :)

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

kakanox wrote:haha, ik heb idd echt een rijdende frituurpan nu.. had net al een zekere Bossie aan m'n open raam staan die een frietje oorlog kwam bestellen :lol:



Die was erg lekker, maar dat koude biertje smaakte nog veel beter :D

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Je buren zullen blij zijn met de wekelijkse AXclub meeting voor de deur.... :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Leuke foto zo met die drie rooie gebakjes naast elkaar! 8)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Jep! Maar vandaag nog een leukere foto :D

Image

Bijna klaar. Schermpje links moet nog ff een beetje bijgesteld worden (dan kan de kap goed dicht), bumpertje ff beter vastzetten en dan is ie weer helemaal netjes :D net genoeg bedoel ik

Is het jullie overigens al opgevallen dat ik behalve de enige AX 14 RD Service ook zowel de enige AX Service Type 1 als de enige AX Diesel Type 1 heb? :P

Nog zeldzamer dan de sport :lol:

Zo, ik ga maar eens ff dansen! Later!

henriko
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 115
Joined: MonSep19, 2005 12:09:24 AM
Location: hoogeveen

Post by henriko »

hmm..heb je snel gefixt.
gisteren zag hij er nog een heel stuk beroerder uit.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

tuurlijk! we komen er wel :D Vandaag weer een 500 km gereden...

en vreemd genoeg moet ik zeggen: De AX 14 RD is - ondanks de GT, de 1.6, de Sport enz. - de fijnste AX die ik tot nu toe gehad heb!

Niet alleen extreem zuinig (nu 203 km gereden op deze tank en ik hang nog boven driekwart), maar ook h??l rustgevend om te rijden. Je hebt geen behoefte meer om met het verkeer mee te komen... Enige wat ik nog mis is een lekker muziekje.
Maar dat komt er binnenkort aan, deze week even een nieuwe headunit (Sony CDX-S2220) ophalen!

Rijd nu trouwens op BP Ultimate.. motortje is gelijk een stuk stiller dan met 30-40% zonnebloem.. Denk dat ik het maar gewoon bij diesel houd.
Last edited by kevin.broke on MonJul03, 2006 11:15:41 AM, edited 1 time in total.

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Mooie voorbumpert! :P
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

jah vond ik ook al, alleen een of andere idioot heeft gaatjes in de zijkant geboord! :lol:

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

:oops: :oops: Ja das mijn onovertroffen apk-goedgekeurde tie-wrap bevestigingsmechanisme geweest. Anders hing die bumper zo zielig naar beneden te bengelen. Maar is al een eind in de richting teruggebogen. Ziet er "goed" uit!
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

Locked