Allemaal leuk en aardig,.... maar de grondspeling wordt weer minimaal.... en eigenlijk moet er een achterbumperskit op..... en die is duur en ziet er niet uit !
Het ene moment denk ik dus..... dit moet ik hebben...als het niet staat dan verkoop ik de zooi wel weer...
10 seconden later denk ik weer... hou mijn centjes in mijn zak...Mazda is prima zo....
en zo gaat dat 2 weken lang...om de 10 seconden denk ik weer wat anders.... ik wordt er gek van....
euh,.... jullie AXers hebben een onafhankelijke mening....... wat zal ik doen ?.....
Weeg de voordelen tegen de nadelen op, grondspeling minimaal, met die drempels bij jou;) Geen goed idee, daarnaast vind ik zown zwaar verlaagde auto ook niet mooier dan een auto die iets hoger staat. Voor dat geld wat je aan skirts uit gaat geven kan je misschien wel met wat doorsparen een supersetje velgen kopen;)
Doe als ik doe: ??n auto grotendeels origineel houden, en geld overhouden voor je andere auto('s).
Dus: AX pimpen en verbouwen tot in het extreme.. als ie klaar is nieuw project. Die Mazda is supermooi zoals ie is en altijd goed vervoer zonder mankementen of optische pijnpuntjes...
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Vergeleek dat lipje en skirts nou's met die Saxo / AX bumper die jij met oneindig veel geduld geschuurd en geplamuurd hebt...
Dat was toch honderd keer leuker en unieker dan dit
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage