jetski wrote:Vandaag de auto opgehaald, en betaald
Gefeliciteerd! Ben jij trouwens Jitske Wetstra ofzo?
Wauw, wat een power direct al! En wat een geluid, echt super Die stoelen moeten er alleen echt uit, zit voor geen meter. Ik heb het liefste originele sport stoelen erin, of half leer van een GT Chic
Ik stem op originele Sport stoelen Je komt ze bijna niet tegen nl., en dat maakt het leuk! Mijn bekleding is licht beschadigd, heb jij interesse om mee te doen >> stoelen opnieuw laten bekleden?
Hopen dat 1 deze dagen de APK erop komt, en dan ff lekker stukje rijden En ff de PK's voelen
Dat laatste mocht nog niet van ome Joost he
Last edited by kevin.broke on TueJun27, 2006 11:32:10 AM, edited 2 times in total.
Vandaag is de APK erop gekomen. Remleiding moest licht geschuurd worden, koplamp zat los en de bestuurders stoel moest vergrendeld worden. Verder zag hij volgens de monteur er goed uit!
We zullen ??n deze dagen de auto poetsen en wat meer foto's van maken. Ook van het blok
Nu hadden wij nog een vraag. De vorige eigenaar zei dat de auto Postert Getuned is. Nu vragen wij ons af of de auto zo is gemaakt. Of dat later door een persoon, een aantal onderdelen zijn vervangen
Foto's zijn gemaakt met een telefoon, soms wel te zien, sorry !
We hebben vandaag al stukjes gereden, en het is echt heel erg tof! Genieten van het geluidje Alleen hier in de straat is het wat minder, erg veel drempels. De uitlaat hangt beetje laag, hopen dat we er wat aan kunnen doen
Verder heeft hij een half jaar stil gestaan dus we zijn hem nog aan het inrijden, nog niet op zijn staartje getrapt dus
DuFF wrote:dat is een mooie auto om verliefd op te worden,
welkom bij de club en doe voorzichtig met die AX
hoeveel km's staan er precies op?
greetz
DuFF
Ik geloof uit me kop 163 dKM. Iets in die richting in iedergeval!
Nu hebben wij alleen een probleempje geloof ik (ja nu al ) De auto verliest snel koelvloeistof. En het lampje van de tempratuur knippert af en toe, en soms blijft hij branden.
Als we een halve liter koelvloeistof erin gooien, is het na 30 KM rijden zo goed als verdwenen. Net weer gecontrolleerd, en het resevoir is nog maar een kwart vol.
Iemand een idee? Ik hoop geen ernstige dingen. We laten hem volgende week checken.