Lisette Groen aka MOHGirl (AX 1.4 GT '92)
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
MOHGirl wrote:Ik vroeg geen foto van mezelf erbij kanonnen lijk wel een anorexa patient op die foto.
Bedankt voor de foto's Chris!
zat ik ook een beetje aan te denken ........ ik haat telefoonfoto's,.....
Nu kan je natuurlijk het tegendeel bewijzen door ff naar de snackbar te gaan,... je eigen ff volvreten en dan weer een paar foto's maken voor je wie is wie
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- Beginnend AX liefhebber
Dankjewel, ik vind hem ook heel leuk, echt een leuk autootje om mee te beginnen, en denk wel dat je er lang mee doet, hij moet iig lang mee gaan.
Ik zal zwaaien als ik een witte met een witte GT bumper zie rijden, ik zag gister een witte ik dacht "hey broertje van mijn auto" MAAR, ding had een mega deuk in de deur, onder de roest, en en reed een enge negerin in.
Lekker weer....
Ik zal zwaaien als ik een witte met een witte GT bumper zie rijden, ik zag gister een witte ik dacht "hey broertje van mijn auto" MAAR, ding had een mega deuk in de deur, onder de roest, en en reed een enge negerin in.
Lekker weer....
"Alles went, behalve een vent"
-
- AX Spaster Mammer
Hahaha, helaas moeten enge negerinnen ook weleens rijden Doet niks af aan de AX toch? Zolang ze niet tegen je aan rijdt heb je er ook geen last van
Krijg overigens de indruk dat de witte lak slecht is ofzo, bij Citroën... Heb zelf ook ooit specifiek gezocht naar een witte GT(I).. denk wel een stuk of 10 gezien, maar allemaal flink onder de roest.. op 1 na, en die van jou nu dan! Mijn vorige Sport was ook zo slecht, de huidige is behoorlijk netjes maar heeft ook altijd binnen gestaan..
Krijg overigens de indruk dat de witte lak slecht is ofzo, bij Citroën... Heb zelf ook ooit specifiek gezocht naar een witte GT(I).. denk wel een stuk of 10 gezien, maar allemaal flink onder de roest.. op 1 na, en die van jou nu dan! Mijn vorige Sport was ook zo slecht, de huidige is behoorlijk netjes maar heeft ook altijd binnen gestaan..
-
Ik kan bij mijn ax echt geen roest vinden, misschien als ik mijn deur open doe dat er in die groeven een beetje roest zit omdat het nat geweest is, maar dat heb ik weggepoetst, was gewoon oppervlakkig, verder is hij helemaal gaaf.
Wel irritant zijn die kleine zwarte stipjes op witte lak, zijn er nu allemaal af bij mij, maar je knippert 1x met je ogen en ze zitten er weer op, zie je bij andere kleuren niet zo erg h??
Wel irritant zijn die kleine zwarte stipjes op witte lak, zijn er nu allemaal af bij mij, maar je knippert 1x met je ogen en ze zitten er weer op, zie je bij andere kleuren niet zo erg h??
-
- AX Spaster Mammer
-
Rock's wrote:MOHGirl wrote:Ik vroeg geen foto van mezelf erbij kanonnen lijk wel een anorexa patient op die foto.
Bedankt voor de foto's Chris!
zat ik ook een beetje aan te denken ........ ik haat telefoonfoto's,.....
Nu kan je natuurlijk het tegendeel bewijzen door ff naar de snackbar te gaan,... je eigen ff volvreten en dan weer een paar foto's maken voor je wie is wie
Geen anorexia gelukkig.
Maar ideaal voor mensen met overgewicht, foto's met een telefoon, maakt je slank.
-
Browny wrote:MOHGirl wrote:Wel irritant zijn die kleine zwarte stipjes op witte lak, zijn er nu allemaal af bij mij, maar je knippert 1x met je ogen en ze zitten er weer op, zie je bij andere kleuren niet zo erg h??
rotvliegen.
Altijd leuk bij zo'n afspuit plaats, antivliegen aanslag, nou daar gaat het er dus echt niet mee af h?.. hopenloos...