Grietje a.k.a. ZombyWoof (AX 1.4 GT '89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

die 2 van 5 juli zijn het idd niet.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

ZombyWoof
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 5
Joined: WedJun21, 2006 8:15:12 AM

Post by ZombyWoof »

De echte ZombyWoof (ik niet dus) weet nog steeds van niets, sterker nog die heeft geen idee!
ZombyWoof vermoed wel dat er iets voor de verjaardag gepland staat en heeft het h??l moeilijk met alle mysterieuze zaken die kennelijk gaande zijn.
Dus..., blijf vooral ZombyWoof (wie het ook moge zijn) hartelijk welkom heten.

Hoe meer ballonnen des te beter het is! :dance
ZombyWoof is al geruime tijd verwoed AX GT bestuurder en heeft regelmatig andere Citro?ns onder de billen!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Image

ZombyWoof
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 5
Joined: WedJun21, 2006 8:15:12 AM

Post by ZombyWoof »

Ze is er dus toch per ongeluk achter gekomen...

Althans, Grietje (ZombyWoof) weet dat er een forum account is aangemaakt.
Ze had in haar "verzonden items" gekeken en gezien dat er een e-mail naar mij, 2Black, was doorgestuurd....
Wie kijkt er nou in verzonden items... :?

Echter... om de feestvreugde en de nieuwswaarde te behouden heeft ze niet op het AXClub forum gekeken.
Felicitaties voor haar toevoeging hier :) en condoleances voor het verliezen van Brockje :( ?n natuurlijk de aankomst van "Nigel" (the car formerly known as Mouse) blijven derhalve welkom tot (en ver na) 5 juli a.s..

Grietje wordt 37! :occasion6:
ZombyWoof is al geruime tijd verwoed AX GT bestuurder en heeft regelmatig andere Citro?ns onder de billen!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

dus toch :lol:

Weet alleen niet of ze met die laatste regel zo blij is? ;)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Image
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 598
Joined: ThuJan20, 2005 7:39:27 PM
Location: GORINCHEM
Contact:

Post by Cees »

Image

Aardig wat ballonnen hee :lol:
ER IS WEER EEN Image. C 1

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Grietje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verjaardag

paul en cindy
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

ZombyWoof
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 5
Joined: WedJun21, 2006 8:15:12 AM

Post by ZombyWoof »

Nou eindelijk is het dan zover, 16 minuten geleden ben ik idd 37 geworden en heb ik officieel kennis genomen van dit wel heel erg originele verjaarskado van mijn liefhebbende wederhelft.
Julllie allen "leden van de ax club" heel erg bedankt voor de vele ballonnen en reacties op het forum, erg leuk om te lezen hoe iedereen heeft geprobeert het raadsel op te lossen.
Zo dan nu zoals een echt AX-Club lid betaamt, auto nieuws; ik ben erg blij met Nigel, vooral met ARKO+D(= Alle Ramen Kunnen Open +Dak (in het geval van Nigel)) waar ik van geniet met deze tropische temperaturen.
Deze ongekende luxe en het feit dat hij in goede handen is, verzacht de pijn van het afscheid van Brockje, die zijn naam eer aandeed vanwege het stoere geluid en waardoor mijn collega's zonder op het rooster te hoeven kijken wisten met wie ze in dienst zouden zijn. Het "making plans for Nigel" laat ik over aan de creatieve geest van 2black waarbij ik zeker weet dat we ons met een goed gevoel kunnen gaan vertonen op toekomstige AX club bijeenkomsten.
Nu nog even een persoonlijke noot voor Marc, dank voor deze geweldige auto! Hoop dat jij ook blij bent met ons "kind" Brockje en ik heb net ook vanwege mijn verjaardag het sticker ontwerp mogen aanschouwen en .... ik ben er blij mee :lol: vind hem prachtig en hoop dat je hem kunt en zult maken.
Nu nog even iets over de naam ZombyWoof, een nickname die iets minder makkelijk tot stand kwam dan de nieuwe naam voor "mouse"; "nigel". Ook dit is een muziek gerelateerde naam waarin in eerste instant?e dingen boven kwamen als: U47 en CrewSlut maar ja dat kan niet als je 37 wordt.
Nogmaals allen dank voor de aandacht , felicitaties etc., dit is het leukste kado dat ik ooit gehad heb en ik hoop dat ik regelmatig de tijd en gelegenheid zal vinden om stukjes toe te voegen op het forum.
Last edited by ZombyWoof on WedJul05, 2006 10:52:20 AM, edited 1 time in total.
ZombyWoof is al geruime tijd verwoed AX GT bestuurder en heeft regelmatig andere Citro?ns onder de billen!

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Gefeliciteerd! ik snap 't verhaal nu iets meer als eerst ;)

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Gefeliciteerd :D
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Van harte gefeliciteerd, en veel plezier met Nigel.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

GEFELICITEERD!! 8)

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Feli! :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Gefeliciteerd Grietje! :D

dat je nog lang zuinig/trots mag zijn op Nigel ;)

de stickers komen er nog steeds aan.. helaas dus niet optijd voor je verjaardag, maar een cadeau verkrijgen terwijl je niet jarig bent is natuurlijk nog veel leuker ;)
Image

Post Reply