Op m'n verjaardag! Als ik langskom neem ik wat te happen mee voor jullieAXClub wrote:17 december -----------> Wintermeeting bij AX restaurant in Nieuwegein
wintermeeting vraag
Moderators: Browny, webmasters
Re: Offici?le agenda voor 2006
Kijk uit, een Cactussssss
-
White Devil
- Beginnend AX liefhebber

um
misschien een idee om het in omgeving drenthe te doen???
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
kakanox wrote:Misschien moeten de Noordoostelijkere leden een idee aanbrengen bij het bestuur voor een meeting in het Noordoosten van het land?
Ik kom ff langs hoor, zolang jullie maar warme chocolade hebben!
niet zo heel moeilijk 9 en 10 september maar ik vermoed dat er nog 8 september bij gaat komen.
9 en 10 september ----> AXCLUB-weekend in Noord-Nederland
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Mag ik daarbij even kritisch opmerken dat wij ons daarvan niet zoveel hebben aangetrokken toen we besloten om niet meer naar Apeldoorn te gaan maar elke maand Nieuwegein te doen....Joost wrote:is wordt blijft Nieuwegein. aangezien het samen met Citrosport is.
Niet dat ik het daarmee oneens ben, ik vind Nieuwegein inderdaad een uitstekende locatie, maar het Citrosport-argument rammelt een beetje. Zij doen ook dingen zonder ons...
Kijk uit, een Cactussssss
pcrodent wrote:Mag ik daarbij even kritisch opmerken dat wij ons daarvan niet zoveel hebben aangetrokken toen we besloten om niet meer naar Apeldoorn te gaan maar elke maand Nieuwegein te doen....Joost wrote:is wordt blijft Nieuwegein. aangezien het samen met Citrosport is.
Niet dat ik het daarmee oneens ben, ik vind Nieuwegein inderdaad een uitstekende locatie, maar het Citrosport-argument rammelt een beetje. Zij doen ook dingen zonder ons...
je hebt helemaal gelijk op 1 punt na WINTERmeeting
we hebben zelfs om de maand op de Citrosport Nieuwegein dag iets anders gepland.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
CitroënAXDriver
- AX Master

Maar goed... het duurt nog effe een aantal maandjes...Joost wrote:pcrodent wrote:Mag ik daarbij even kritisch opmerken dat wij ons daarvan niet zoveel hebben aangetrokken toen we besloten om niet meer naar Apeldoorn te gaan maar elke maand Nieuwegein te doen....Joost wrote:is wordt blijft Nieuwegein. aangezien het samen met Citrosport is.
je hebt helemaal gelijk op 1 punt na WINTERmeeting![]()
we hebben zelfs om de maand op de Citrosport Nieuwegein dag iets anders gepland.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens.
De vaste leden weten ondertussen precies wat de traditie is...
en dat is een soort "eindejaars-meeting" waar altijd ontzettend veel
AX-clubbers op af komen. De traditie zegt ook dat het altijd bij Nieuwegein wordt gehouden.
Als noorderling lijkt het me dan ook een leuk initiatief om met een groep
die kant op te rijden, zoals Peter en ik dat ook wel eens deden.
Dus tegen die tijd moeten we maar zoiets afspreken.
De wintermeeting is gewoon een traditie en is dan ook een must om te bezoeken, in mijn ogen
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw