Drake wrote:Ik had toch wat mooiere velgen genomen, niet dat deze lelijk zijn maar nu heb je 4 gaats en dan zijn er veel mooiere velgen te krijgen.
Ik vindt ze helemaal niet slecht staan echt 10x beter als die oude Ik snap best dat jij van je oude velgen afwilt, maar daar zitten geen banden om. Deze heb ik met 4 zo goed als nieuwe banden.
Aangezien al veel die toulouse velgen hebben d8 ik eens iets anders te proberen.
Wellis nietes verhaaltje, ja je hebt veel keuze met een 4gats onderstel, en ja er zijn veel mooie velgen, maar door de eenvoud van deze velgen vind ik dit ook wel leuk staan... en het is weer eens wat anders dan gewoon 5 spaaks of OZ superturimo's(of look alike's)
Simpele Ziel wrote:Wellis nietes verhaaltje, ja je hebt veel keuze met een 4gats onderstel, en ja er zijn veel mooie velgen, maar door de eenvoud van deze velgen vind ik dit ook wel leuk staan... en het is weer eens wat anders dan gewoon 5 spaaks of OZ superturimo's(of look alike's)
Idd, OZ's vindt ik ook mooi enzo, maar daar betaal je het dubbele voor van wat ik nu betaald heb voor velgen met goede bandjes En originele velgen van Citroën zijn ook van speedline, troep is het dus niet.
Niet echt een update, maar gewoon weer ff wat foto's
Ondanks dat het "gewone" saxo vts velgen zijn ben ik een zeer tevreden mens en valt het resultaat me helemaal niet tegen. Mensen vinden hem er zo zelfs een paar jaar jonger uitzien...
maar inderdaad, voor moet hij idd nog enkele centimeters zakken, maar hier w8 ik ff mee tot de nieuwe aandrijfassen eronder zitten ivm de andere hoek die de versleten nu zouden gaan maken.
gaaaaaaaaaaaaf Arne! echt super vet..l aaty iedereen maar lullen hoor.. dit lijkt gewoon bijna origineel zo goed past het erbij! en waty je zegt, de auto lijkt een stuk jonger..
over dat verlagen enzo..
mijn aandrijfassen van dat cupje waren volledig op.. ik gooi het cup-onderstel eronder, ik heb geen rateltje meer gehoort! ze maken nu idd een andere hoek, maar worden blijkbaar minder belast..
ik zou m dus bijna verlaten om te kijken of je dan nog ff door kan rijden met je assen!