Autotaalglas in Alphen a/d Rijn. Koste me niets. Glasverzekering. Blijf 1 jaar op mijn noclaim van 52.5 zitten. Jaar daarna stijg ik weer door naar trede 9. Omgerekent kost het me 33 euro.Glenn@nl wrote:En waar heb je die ruit nu laten vervangen (en wat heeft 't gekost?)
Mark Verhagen Citroen AX 1.6 XS
Moderator: webmasters
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Kan geen zeiknatte plekken vinden. Hangt wel wat olie onder de versnellingsbak. Maar dat is echt versnellingsbak olie. En dat is altijd al 2 jaar zo. Liggen geen oliedruppels onder. Dus ja.Ben 86 wrote:Ziet er weer strak uit mark!
Je koppakking lijkt niet echt super lek. Zweet je blok eigenlijk veel?

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Nou dat omcircelde was wel ietwat vochtig. Mja. Hou het wel weer in de gaten. En dan zien we wel weer. Maar wat vaker olie controleren.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX liefhebber
LOL!Browny wrote:Je bent trouwens pas nog gesignaleerd bij Reeuwijk door een maat van me. Je was aardig je handrem aan het testen.

Dat kan wel kloppen jah! Dat was volgens mij vorige week zondagavond. ff met een paar maten lekker aan het strand gelegen daar. Bij de reeuwijkse plassen. En het had toen al een tijd niet geregent dus dat parkeerterein daar was gortdroog.
Ideaal om handrem bochtjes te oefenen. En stuiven als een dwaas natuurlijk.

Ging trouwens perfect daar. 180graden zonder problemen. Nu de 360 nog eens zien te halen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Weer een grote update. Hopelijk kan het voorlopig zo blijven...
De nieuwe voorruit was er vorige week al ingegaan. Vanavond is de ax geblindeert. Moet zeggen het resultaat is geweldig. Jammer dat de politie daar anders over denkt.
Vooraf:

Folie op maat snijden op de voorruit. Natmaken en fohnen en gladstrijken.

Resultaat: Zat er binnen een halfuur op. Zonder ook maar 1 enkele streep of luchtbubbel. Bizar gewoon. Begin met het maken van de zonneband:

Letters erop:

En weer richting huis. Gelukkig niet meteen aangehouden.
Zicht van binnenuit. Foto is om 21.50 gemaakt. Schemer dus.

Zicht van buiten met een maat die binnen zit:

Zicht van buiten zonder iemand erin:

En tot slot nog wat www.axclub.net stickers. In dezelfde style als de zonneband:

Zit nu nog wat vocht tussen de folie en het raam. Dat moet er morgen goed tussenuit trekken. En dan kijkt het echt geweldig. Zicht bij nacht weet ik nog niet. Zal ik zo is ff gaan kijken als het echt goed donker is. Denk dat het wel meevalt.
En nu maar duimen dan het geen prent oplevert.
Hoewel dat ongetwijfeld vroeg of laat zal gebeuren. Overdag ben je goed zichtbaar. Snachts zie je niemand zitten. Maar de tijd zal het leren.

De nieuwe voorruit was er vorige week al ingegaan. Vanavond is de ax geblindeert. Moet zeggen het resultaat is geweldig. Jammer dat de politie daar anders over denkt.
Vooraf:

Folie op maat snijden op de voorruit. Natmaken en fohnen en gladstrijken.

Resultaat: Zat er binnen een halfuur op. Zonder ook maar 1 enkele streep of luchtbubbel. Bizar gewoon. Begin met het maken van de zonneband:

Letters erop:

En weer richting huis. Gelukkig niet meteen aangehouden.
Zicht van binnenuit. Foto is om 21.50 gemaakt. Schemer dus.

Zicht van buiten met een maat die binnen zit:

Zicht van buiten zonder iemand erin:

En tot slot nog wat www.axclub.net stickers. In dezelfde style als de zonneband:

Zit nu nog wat vocht tussen de folie en het raam. Dat moet er morgen goed tussenuit trekken. En dan kijkt het echt geweldig. Zicht bij nacht weet ik nog niet. Zal ik zo is ff gaan kijken als het echt goed donker is. Denk dat het wel meevalt.
En nu maar duimen dan het geen prent oplevert.
Hoewel dat ongetwijfeld vroeg of laat zal gebeuren. Overdag ben je goed zichtbaar. Snachts zie je niemand zitten. Maar de tijd zal het leren.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

APK zal wel loslopen. Daar twijfelde ze daar ook niet aan. Zicht van binnen is goed genoeg. Dat is voor de Apk voldoende. Maar ja dit folie is 15%. Lichtste wat ze hadden. Maar de ruit zelf is ook al getint. Waarschijnlijk ook wel minstens 10%. En 25 is max wat fabriek af is toegestaan. Dus het zal erom hangen.TwoTone wrote:Staat netjes man! En de hoeveelheid licht dat het doorlaat vind ik ook niet verkeerd
Hopen dat je geen prent krijgt, en dat ze bbij de apk niet moeilijk gaan doen.
Tis nu voor: 15%
Voorzij : 35%
Achterzij : 75%
Achter : 75%
Schuifdak : 85%
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Niet uit mijn hoofd. Moet ik ff aan die gozer vragen als je het echt wilt weten. Die zag die foto van Cituning... Pakte ff een dik boek en wees hem zo aan. 

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX Master Spammer
Netjes gedaan joh, binnen een half uur
Als ik dat zelf moest gaan doen ben je een dag bezig en is het nog k*t met peren.
Hee maarreh, ik vind jouw versie van de www.AXCLUB.net stikkers veel mooier dan de originele. Is dit geen idee voor de club om zulke te laten maken?

Als ik dat zelf moest gaan doen ben je een dag bezig en is het nog k*t met peren.
Hee maarreh, ik vind jouw versie van de www.AXCLUB.net stikkers veel mooier dan de originele. Is dit geen idee voor de club om zulke te laten maken?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)