Sjaantjuh wrote:Ik had ze bij chris zn auto wel zien staan maar niet bij de mijne
alleen dan eigenlijk jammer dat ze bij jouw auto en die van m'n vriendin ook zijn gaan staan.. hadden beter die 2 chippendales kunnen staan, niet?
Haha jah idd ik stond met chris verderop en zei al he kijk es ze gaan ook ff bij jou auto een foto maken en wou toen nog zeggen wel jammer dat dr dan niet gewoon 2 mannen waren mja
Henk Bats wrote:
Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig van wie deze bolide is, heeft of geen vertrouwen in Citroën of zijn eigen kunnen, maar het kan ook zijn dat de eigenaar geen onaangename verrassingen wenst?
Groetjes, Henk
we gaan niet zeggen dat het volgens mij de GT van marc is
Leuke foto's allemaal! Dat kan ook niet anders want het was een erg leuke meeting, en eindelijk ontzettend lekker weer (wel erg rood geworden, maar ach).
Vond het erg gezellie weer!
Kan ik Pcrodent en q01z ook vast reserveren voor de volgende meeting????
Ik heb dit keer moeten missen. Ben op het moment niet zo vaak online. Ik ben nog erg druk met met het nieuwe huis. Schoonmaken, inrichten en van dat soort dingen. het schilderwerk is nu zo ongeveer klaar. Alleen het halletje en de trap nog.
MIjn auto komt ook aandacht te kort! Van binnen en buiten is hij wel aan een grote schoonmaak beurt toe en hij moet nodig worden nagekeken. Hij is weer lekker aan het stoeien met het lampje van de motorstoring. Ook wil hij regelmatig niet meer starten.
In aug zal het ook wel niet lukken met de meeting. Kom namelijk op 12 aug terug uit Turkije.