GT velgen op een volcane
Moderators: denny, vtspower, webmasters
GT velgen op een volcane
waarom passen gt-velgen met banden 185-55-R14 NIET op een volcane achter ?
ik dacht, leuk, velgjes af, bandjes erop, ik doe ze er alvast op vanachteren, velg eraf, nieuw erop... h? fuck past niet, maar waarom niet
hij loopt niet achter tegen aan die spatbordjes, maar juist aan de voorkant tegen die skirt-shit-wielkastgedoe ....
MOET mijn volcane verlaagd worden voordat deze velgen erop passen
volgende week woensdag afspraak bij garage, ze gaan m'n auto proberen te verlagen, voor is geen punt, maar achter hadden ze nog nooit gedaan, dus ze zouden kijken, ik heb voor hun de HOW-TO uitgeprint want dit vonden ze wel makkelijk..
maar waarom passen die velgen niet gewoon? het zijn toch gt-velgen ?
en mijn auto is toch een namaak-gt met een prut 1.1i blokje
graag uw reacties als iemand van jullie snapt waarom die velgen er niet opkunnen (ps. wel spiksplinternieuwe velgbouten bij de citro?ndealer besteld, deze passen gewoon)
ik dacht, leuk, velgjes af, bandjes erop, ik doe ze er alvast op vanachteren, velg eraf, nieuw erop... h? fuck past niet, maar waarom niet
hij loopt niet achter tegen aan die spatbordjes, maar juist aan de voorkant tegen die skirt-shit-wielkastgedoe ....
MOET mijn volcane verlaagd worden voordat deze velgen erop passen
volgende week woensdag afspraak bij garage, ze gaan m'n auto proberen te verlagen, voor is geen punt, maar achter hadden ze nog nooit gedaan, dus ze zouden kijken, ik heb voor hun de HOW-TO uitgeprint want dit vonden ze wel makkelijk..
maar waarom passen die velgen niet gewoon? het zijn toch gt-velgen ?
en mijn auto is toch een namaak-gt met een prut 1.1i blokje
graag uw reacties als iemand van jullie snapt waarom die velgen er niet opkunnen (ps. wel spiksplinternieuwe velgbouten bij de citro?ndealer besteld, deze passen gewoon)
Spreken is goud, Ductape is zilver.
q01z wrote:velgbouten had je ook op de sloop kunnen halen, van een ZX of saxo..
heb je overigens je volcane wel weer terug gezet op zn wielen? met de velgen er dus op?
marc, ik wou gewoon nieuwe velgbouten, wat me wielen en velgen en alles in die buurt betreft wil ik niet op bezuinigen.
ik probeerde het dus met het wiel rechtsachter, maar deze krijg ik gewoon niet op dat middelste stuk omdat de band niet in de wielkast ertussen past, hierna heb ik kwaad en vol onbegrip mijn originele velg er weer terug opgezet, rijd anders zo hobbelig naar me werk.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
Anders krik je hem gewoon op onder de die balk waar je wiel aan zit. Moeilijk uit te leggen. Die balk tussen je wielbevestiging en het draaipunt. Nou krik hem daar op en je wiel blijft netjes zitten waar die zit maar komt wel los van de grond.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Spaster Mammer