maximumprijs lijkt me nogal een aparte vraag op een forum... iig wat betreft de onderdelen. je weet nooit tegen wat voor prijzen je aanloopt, misschien is het raadzaam om zelf de onderdelen in te kopen?
wat betreft de uren... als ik tijd had zou het bij mij niet veel kosten mits je zelf maar je best doet om mee te helpen. helaas heb ik geen tijd en weet ik ook niet hoe Icebyte erover denkt.. maar ik weet wel dat hij geen jut is, dus een redelijk prijsje moet wel lukken
Vervanging verwarmingsradiateur, Help?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
kakanox wrote:maximumprijs lijkt me nogal een aparte vraag op een forum... iig wat betreft de onderdelen. je weet nooit tegen wat voor prijzen je aanloopt, misschien is het raadzaam om zelf de onderdelen in te kopen?
wat betreft de uren... als ik tijd had zou het bij mij niet veel kosten mits je zelf maar je best doet om mee te helpen. helaas heb ik geen tijd en weet ik ook niet hoe Icebyte erover denkt.. maar ik weet wel dat hij geen jut is, dus een redelijk prijsje moet wel lukken
Maximumprijs zou ik ook niet op een forum zetten hoor, maar het lijkt me wel handig vooraf onderling iets af te spreken. Ben hier vrij nieuw in, dus weet niet wat gangbaar is. Natuurlijk ben ik niet te beroerd om mee te helpen, maar aangezien ik (zoals wel meer vrouwen) niet heel erg veel verstand van auto's heb, heb ik wel aanwijzigingen nodig. Maar een paar extra handen zijn natuurlijk nooit weg lijkt me..
Heb op zich al wel een redelijk beeld van de prijs van het onderdeel, deze zijn niet zo duur. Het punt is alleen dat er twee verschillende types zijn en je dus moet weten welke je nodig hebt... en dat weet ik dus niet...
-
- AX Spaster Mammer
Wat je kan doen is je kenteken invoeren op masterbase.nl en kijken wat die geeft.
En ook al ben je niet handig, dan kan je op z'n minst gereedschap aangeven enzo... en een beetje opletten wat je "leermeester" doet
zo heb ik het mijn vriendin ook geleerd, en MonaGTI, en Marijn (geen forumlid).
Alledrie doen ze nu kleine dingen zelf
En ook al ben je niet handig, dan kan je op z'n minst gereedschap aangeven enzo... en een beetje opletten wat je "leermeester" doet
zo heb ik het mijn vriendin ook geleerd, en MonaGTI, en Marijn (geen forumlid).
Alledrie doen ze nu kleine dingen zelf
-
- AX Master Spammer
kakanox wrote:maximumprijs lijkt me nogal een aparte vraag op een forum... iig wat betreft de onderdelen. je weet nooit tegen wat voor prijzen je aanloopt, misschien is het raadzaam om zelf de onderdelen in te kopen?
ach ja, ik hoef dr niet rijk van te worden, onderdelen kan ik denk ik zelf wel aan komen, de vraag is dan weer wat is wijsheid, origineel or imitatie.
Ik denk dat imitatie wel gaat, maar dat het bij mij een combinatie was van een imitatiekachel + weer een koppakking die ik dr uit blies, waardoor de kachel lek werd.
Ik meen zo uit mn hoofd dat dat imitatiegeval een euro of 50 was.
Den Ham ligt inderdaad rechts van Zwolle.
Heb op zich niet zo veel haast, maar rij toch elke dag door Malden heen dus kan allicht eens vragen of ze nog een onderdeel hebben liggen. Misschien dat zij daar dan kunnen zien (?) aan mijn AX-je wat er precies in moet (waarschijnlijk een type 2 dan..).
Enne beetje verstand van je eigen auto is nooit weg natuurlijk. Heb inmiddels al ervaren dat garages behoorlijk duur kunnen uitvallen, terwijl je kleine dingen ook makkelijk zelf schijnt te kunnen doen.
Misschien toch maar eens zo'n AX-handboek aanschaffen.
Enne beetje verstand van je eigen auto is nooit weg natuurlijk. Heb inmiddels al ervaren dat garages behoorlijk duur kunnen uitvallen, terwijl je kleine dingen ook makkelijk zelf schijnt te kunnen doen.
Misschien toch maar eens zo'n AX-handboek aanschaffen.
-
- AX Spaster Mammer
IceByte wrote:Laat maar weten hoe/wat je wilt doen, ik kan echter niet meer dan een paar weken vooruit kijken ivm rooster op het werk dat ik aangeleverd moet krijgen.
Heb 1 of 2 juli nog niks gepland, dus zou eventueel dan kunnen wat mij betreft. Kan jij dan ook, of is dat te ver vooruit?
Daarna heb ik al een aantal weekenden vol staan dus zou het ergens eind juli worden..
-
- AX Master Spammer
Esther wrote:IceByte wrote:Laat maar weten hoe/wat je wilt doen, ik kan echter niet meer dan een paar weken vooruit kijken ivm rooster op het werk dat ik aangeleverd moet krijgen.
Heb 1 of 2 juli nog niks gepland, dus zou eventueel dan kunnen wat mij betreft. Kan jij dan ook, of is dat te ver vooruit?
Daarna heb ik al een aantal weekenden vol staan dus zou het ergens eind juli worden..
1 juli is een van mn vrije dagen, dus dat zou op zich moeten kunnen.