af en toe op 3 poten lopen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
- Joris
- AX Master Spammer
af en toe op 3 poten lopen
Bij mijn gti komt t voor dat ie af en toe op 3 poten loopt!
Wat ik al heb geprobeerd:
nieuwe bougies
nieuwe kabels
accu polen zitten goed vast!
massa punten ook gechekt
als hij koud is doet ie t goed, als ie warmer word begint hij te schokken onder t rijden
Het is gekomen nadat ik een airbox had geinstalleerd.
iemand een idee?
Wat ik al heb geprobeerd:
nieuwe bougies
nieuwe kabels
accu polen zitten goed vast!
massa punten ook gechekt
als hij koud is doet ie t goed, als ie warmer word begint hij te schokken onder t rijden
Het is gekomen nadat ik een airbox had geinstalleerd.
iemand een idee?
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
-
- AX Spaster Mammer
Luchtmassa meter naar de knoppen of niet opnieuw ingeregeld?
teveel lucht met te weinig benzine geeft een zwak mengsel. Vooral omdat het komt na de airbox. Haal deze er eens uit en probeer .
Mischien stekkertje of massapunt dat door het gewring geen goed contact maakt. draadbreuk?
groeten
denny
teveel lucht met te weinig benzine geeft een zwak mengsel. Vooral omdat het komt na de airbox. Haal deze er eens uit en probeer .
Mischien stekkertje of massapunt dat door het gewring geen goed contact maakt. draadbreuk?
groeten
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Spaster Mammer
kakanox wrote:Luchtmassa meter naar de knoppen of niet opnieuw ingeregeld?
Zou vreemd zijn, aangezien een GTI ook gewoon loopt zonder die luchtmassameter, en nooit op 3 poten..
geen waarde krijgen is iets heel anders als een verkeerde waarde krijgen he.
Het kan zijn dat bij het niet ontvangen van een waarde deze automatisch door de computer op een vast getal wordt gesteld.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
Als je 'm warm uitzet en opnieuw start, doet ie het dan nog steeds?
Zo nee >> ruimte maken voor je wegrijdt, rijden tot ie uitvalt, dan de bougies losdraaien en kijken of ze willen vonken..
Als je lef hebt met op twee cilinders draaiende motor de doppen lostrekken om te achterhalen welke cilinders niet meedoen.
Dan kom je ws bij 1 v/d 2 bobines uit... Heb nl. toch het gevoel dat het daarin moet zitten.
Zo nee >> ruimte maken voor je wegrijdt, rijden tot ie uitvalt, dan de bougies losdraaien en kijken of ze willen vonken..
Als je lef hebt met op twee cilinders draaiende motor de doppen lostrekken om te achterhalen welke cilinders niet meedoen.
Dan kom je ws bij 1 v/d 2 bobines uit... Heb nl. toch het gevoel dat het daarin moet zitten.
- Joris
- AX Master Spammer
kakanox wrote:Als je 'm warm uitzet en opnieuw start, doet ie het dan nog steeds?
Echt pas als ie een nacht stil heeft gestaan dan doet ie het na 2 km rijden!
Als ie warm is en daarna weer start dan doet ie het ook!
Heb al vaker de doppen eraf getrokken en het is steeds een ander!!
Vandaar dat ik de bougies al vervangen heb!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer