Ik heb ze al een heel tijdje in mijn schuurtje liggen en ik weet dat ze niet voor een ax zijn, maar voor welke auto/ motor ze zijn. Tis voor iets met 2cilinders lijkt mij
Wat voor webers zijn dit?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Wat voor webers zijn dit?
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
ik heb 1 spruitstuk+kop verkocht en die andere houd ik zelf.
foto's kan je wel ontvangen, zodra m'n camera terug is. anders zorg ik wel even dat de koper een camera meeneemt ofzo.
wat wil je precies zien? de exacte vorm? de binnenkant? evt. maatgeving?
de carburateurtjes zijn 40mm iig. en volgens mij is de sportkop niet identiek aan die rallye-kop van jou (niet alleen de injectoren zijn toegevoegd..)
ik zal ze eens naast elkaar leggen.
foto's kan je wel ontvangen, zodra m'n camera terug is. anders zorg ik wel even dat de koper een camera meeneemt ofzo.
wat wil je precies zien? de exacte vorm? de binnenkant? evt. maatgeving?
de carburateurtjes zijn 40mm iig. en volgens mij is de sportkop niet identiek aan die rallye-kop van jou (niet alleen de injectoren zijn toegevoegd..)
ik zal ze eens naast elkaar leggen.
raken een btje
De poort afstand (zelfde als GT?) vlgns mij wel
poort diameter en hoe hij er uit ziet in vergelijking tot normale 1.4 spruitstuk...
en hoe de kanalen precies lopen 1-4 en 2-3 op 1 carb denk ik
GT carb spruitstuk verschilt weinig op t gezicht, alleen andere aansluiting ivm andere gaskleppen
De poort afstand (zelfde als GT?) vlgns mij wel
poort diameter en hoe hij er uit ziet in vergelijking tot normale 1.4 spruitstuk...
en hoe de kanalen precies lopen 1-4 en 2-3 op 1 carb denk ik
GT carb spruitstuk verschilt weinig op t gezicht, alleen andere aansluiting ivm andere gaskleppen
-
- AX Spaster Mammer