Maak van dat witte gevaar(te) een een foto van het dash want volgens mij zit hier een type 1 klokkenspel in, laats op TV een keer zo'n ding gezien ?Canta? hete die aparaten geloof ik.
TwoTone wrote:OEF! Je hebt wel ballen, of je bent gevaarlijk bezig joh
Dat je zo'n schaarkrikje vertrouwd...
Let ook even op het bokje op de auto en - wat je niet kan zien - het bokje achter het blok op de stabilisator en zowel een pompkrik als een schaarkrik aan de linkerkant
verder lag de achterbak vol met meer dan 100 kg aan stenen - zelfs zonder de krikjes eronder bleef ie bijna op dezelfde hoogte hangen
Das ff lekker klussen daar! En ik maar denken dat die koppakking van mij een hels karwei was onder de carport van mn ouders terwijl t een graadje of 20 was.....
TwoTone wrote:OEF! Je hebt wel ballen, of je bent gevaarlijk bezig joh
Dat je zo'n schaarkrikje vertrouwd...
Let ook even op het bokje op de auto en - wat je niet kan zien - het bokje achter het blok op de stabilisator en zowel een pompkrik als een schaarkrik aan de linkerkant
verder lag de achterbak vol met meer dan 100 kg aan stenen - zelfs zonder de krikjes eronder bleef ie bijna op dezelfde hoogte hangen
ja, ik ging er inderdaad ook niet onder liggen en zorgde d'r wel voor dat ALS ie naar beneden zou kletteren we d'r niet onder kwamen en ja, d'r staan ook nog 2 pompkrikken en 2 assteunen onder.
ipv van een auto verlagen is een AX verhogen tot Hummer-Hoogte, de zogehete HH-hoogte , ook wel geestig
Pfff.. geprobeerd de aluminium luchtfilterbak los te halen. Laatste boutje losgedremeld: valt ie er ineens vanaf en scheurt ie Dit soort shit heb ik echt altijd! Ik zoek er dus een